[elektro] webáruház
gyapo
gyapo at freemail.hu
Wed Jun 22 12:09:43 CEST 2011
> Szerintem meg nem, mert ők ezt kiírták az üzletben, onnantól kezdve
> mindegy, hogy egy sajcetlin, vagy óriás molinón, vagy bemondta a
> hangosba.
OK, akkor ebben nem értünk egyet.
> egyébként sokszor van, hogy a vevők máshova teszik vissza az
> árut, vagy egy áru alatt látni több polccimkét is, vagy pont két cikk
> között van félúton egy címke, szóval a hely azonosítja az nem a legjobb
> megoldás.
Ezért meg nehogy már az áruház legyen a hibás.
Az igaz, hogy legjobb, ha magán az árun van, másrészt rá szoktak
erősíteni nagyméretű feliratokkal, amin azonosítják az árut akkor is, ha
az méterekkel odébb van, pl. raklapnyi többféle cucc, és fölötte
sorakoznak a táblák.
A vásárlónak is kötelessége, hogy azonosítsa az árut a címkén, tehát
hiába teszi valaki az A fogkrémet a B-k közé, nekem kell a címkén
meggyőződni arról, hogy minek az ára az amit éppen nézek, és az áru
megegyezik-e azzal.
Végül pedig ott vannak a vonalkódolvasók a vásárlói térben, ha nem is
kötelező használni, de ajánlott, ha valami nem egyértelmű, nem a megszokott.
Az én esetemben egyértelműen ott volt a rossz ár, el is ismerték, ki is
fizették. Ha 10 m-rel odébbról hoztam volna és rossz címkéről olvasom le
az árat, akkor nem kaptam volna semmit vissza, jogosan.
Üdv.: gyapo
More information about the Elektro
mailing list