[elektro] Nyák paraméterek?
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Tue Jun 21 07:14:02 CEST 2011
no igen . ok mar sejtenek valamit .
nekem is hasonloak a tapasztalataim .
bye
dexter
2011/6/21 Kormos Imre <kormos.imre at freemail.hu>:
> Rendeltem az amcsiktól egy analóg órát és egy hőmérőt a motoromra.
> Már akkor meglepődtem, amikor visszakérdezett, hogy Celsiusos vagy
> Fahrenheites hőmérőt kérek-e. Azok az amcsik, ahol minden mérföld, gallon,
> coll, fahrenheit, stb...
> Aztán megkaptam az órákat. A csomagban volt egy kis leragasztott boríték,
> benne egy _kézzel_ írt kártya, hogy "Köszönöm hogy nálunk vásárolt,
> blablabla..."
> Nézem az órát, hol kell szétszedni, hogy beállítsam, akkor látom, hogy be
> volt állítva a mi időzónánkra. Képesek voltak megnézni, honnan rendeltem, és
> beállítani az órát!
> Aztán persze észrevettem, hogy én fehér számlapos órákat rendeltem, ők meg
> fekete számlaposat küldtek. Ezt megírtam nekik, és mondtam hogy mindegy,
> ezért nem fogom visszaküldeni, annyira azért nem zavar a dolog. Erre küldtek
> egy fehér számlapos órabetétet is, mindenféle _kézzel_ írt
> bocsánatkérésekkel...
> Szóval így is lehet ügyfélkapcsolatot is csinálni. Amerikából. Olyan
> ügyféllel, akivel 90%, hogy mégegyszer nem kerülünk kapcsolatba...
> KI
>
> ...
>> Közben azon gondolkoztam - az eredeti témától kicsit elrugaszkodva -, hogy
>> mostanában ahány céggel kapcsolatba kerülök, kb. a felével megszívom már
>> az elején. Leadok egy rendelést, és sz*rnak rá, én meg várok, az óra meg
>> közben ketyeg, a pénz meg fogy.
>>
>> Szóval, hogy lehetne valahogy egy (legalább a listatagok számára) publikus
>> listát vezetni arról, hogy mely cégek jók és melyek kerülendők?
>>
>> Ádi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list