[elektro] plazmavago kolcsonzes?
cst
maguspr at freemail.hu
Sat Jun 11 14:23:52 CEST 2011
-----Original Message-----
From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu <elektro at tesla.hu>
Date: 2011. június 11. 12:41
Subject: Re: [elektro] plazmavago kolcsonzes?
charles hoss wrote:
> igen , ez egy allando vitam a "szakemberekkel" .
> ugye europaban az a szokas hogy tarcsat cserelnek , minosegi
> betetekkel pedig nincs csikozodas .
Igazán jó érzéssel tölt el, hogy amit tapasztaltam ezügyben, és kiagyaltam,
annak ezek szerint boven van valóságalapja.
Én mondjuk nem fordítok rá gondot, hogy minoségi fékbetétet vásároljak, mert
nem
ismerem oket, nem tudom, melyik az. Amit felraknak a szervizben, arról se,
de a
tapasztalatom, hogy az is szar.
Sot, legutóbb a beépítés módja is szar volt. Tavaly nyáron törént, hogy nagy
melegben eros fékhatás maradt meg fékezés után, amikor már felengedtem a
pedált.
Aztán hol elmúlt, hol nem. Óvatosan jöttem hazáig, aztán estem is neki:
szorult
a fészkében a fékbetét, és amikor felmelegedett, egész erosen be tudott
szorulni, és fékezési helyzetben maradt. Mert a környezete rozsdás volt, és
úgy
hagyták.
Most már én is magam szerelem csak.
> az mar tenyleg cask adalek a temahoz hogy a fekmunkahengereket
> tisztitas nelkul visszanyomni szinten olyasmi amitol kilel a hideg .
Vagyis apróra szeded? Én nem szoktam, csak visszanyomom, de ép szokott lenni
a
tömítése. Ebbol még nem volt gondom. Teszt: A fék benyomása után vissza kell
rugózzon annyira, hogy a féktácsa tök könnyen forduljon el.
Különben meg szoktam járatni is, vagyis teljesen visszanyomom, aztán
kipumpálom,
aztán megint visszanyomom... Na persze én nem rodeózok, ez nem F1-es autó.
:-)
hjozsi
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list