[elektro] ablaktorlomotor
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Sun Jun 5 17:41:46 CEST 2011
igen - csak minek ?
de ettol meg kidolgoztak ... es ettol all fel a hatamon a szor :)
mint az a fantasztikus sor ami a regi autok fejlodese :
kezdetben vala mondjuk a kispolszki (a luxus netovabbja)
ha gyujtas volt rajta , akkor lehetett vilagitast kapcsolni . ha
levettem a gyujtast , megszunt a vilagitas .
ha helyzetjelzore tettem , akkor levett gyujtasnal is volt helyzetjelzo .
utana kifejlodott a modern auto : a gyujtaskapcsoloba tettek reteszt ,
igy nem lehetett rainditani (nem tudom mennyire lenyegi problema ,
hiszen onindito lenyegeben a joizles hatarain belul akarmeddig
porgetheto alapjaraton , maskor pedig nem indit ra ember . no igen ,
de ekkor a levett gyujtassal megszunt a vilagitas - ez nem biztonsagos
, tehat a vilagitast fuggetlenitettek a gyujtastol , igy sokkal
gyakrabban mint ahanyszor eredetileg rainditottak volna ,
rajtafelejtettek a vilagitast - ami gond , erre lett csipogo az ajtora
kotve . ez a nagy fejlodes :)
bye
dexter
2011/6/5 Király, Gyula <kingkey at t-online.hu>:
> Üdv!
>> ha jol remlik levett gyujtassal meg kell huzni a torlokart es megall
>> fuggoben .
>
> Azért azt a BMW-m is tudja, ha törlés közben leveszem a gyújtást, megáll
> ott, ahol éppen tartott...:}}
> Meg szerintem minden autó.
> Persze erre is ki lehet dolgozni valami processzoros projectet...:}}
>
> Gyula
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list