[elektro] Projektor -> TV

G L lgreczi at gmail.com
Wed Dec 28 00:29:07 CET 2011


Szia,

> Amit érdemel a "kedves" ügyfél.   :o)

Azért egy-két hibafelvevő is jócskán tehet róla, ha az ügyfél
ideges lesz :)

Pár hónapja megpusztult az STB nálam.
Hibabejelentő. Mondom tönkrement az STB, minden kijelző, LED
sötét, nem működik.
OK, a folyamatábra szerint elkezdi kérdezni, hogy megjelenik-e a
tv-n a T-Home logo stb. Türelmesen mondom: semmi életjelenség.
OK, ránéz.
Mondja, a második STB-t látja, de az elsődlegest nem. (nem lep
meg) Biztosan be van kapcsolva a kapcsoló? Megerősítem.
Kérdés: A Speedport modem melyik Ethernetjében van a STB.
Őszinte ember vagyok :) "bevallottam", hogy ugyanabban, mint a
másik lévén hogy a lakásban egy switch osztja szét a netet.
(azért a routert már nem említettem :) )

Rövid csend, majd közli, hogy akkor NEM VEHETI FEL hibára.
Ekkor kicsit erősködni kezdtem, de "kioktatott", hogyha bármilyen
"idegen" eszköz van a hálózatban, akkor ő nem tehet semmit.
További erősködésemre félretett, állítása szerint beszélt egy
műszakival, aztán közölte, hogy bizony, bizony, még csak fel se
veheti hibára. (nem ám felveszi, és tájékoztat, hogy ha nem az stb
a hibás, akkor pénzbe kerül. Nem, fel se veheti a hibát)

Na itt más talán mondott volna olyat, amivel "ügyfél ideges"
fülecskét kapott volna :), de ezt én csak a telefon letétele után
mondtam, és pár perc múlva újra telefonáltam. Másvalaki vette
fel, és minden simán ment. A másnapi csere is.

De: 2011 végén tényleg ennyire unsupported az, hogy nem dedikált
ethernet kábel megy az stb-khez?

GLaci



More information about the Elektro mailing list