[elektro] autó-villanyhegesztés
jhidvegi
jhidvegi at gmail.com
Thu Aug 18 11:26:44 CEST 2011
Xorn wrote:
>> a generátor tudna. Szóval az indítózás járó motor esetén is zömmel a
>> másik aksiról történik.
>
> Viszont a feszt feljebb tudja huzni egy picit, ami jol johet.
Csak amennyiben beletol még az áramkörbe 50A körülit.
Tehát, ha pl 350A-t kér a másik autó, ettől emennek az aksija lejön 9V-ra
magában, ha viszont van töltés, akkor az aksiból csak 300A kell, emiatt nem
9V-ra, csak 9,4V-ra fog lemenni a fesze. :-)
Na jó, ha nagyobb a fesz, az indítómotor is nagyobb áramot vesz fel. :-)
Mindenképpen az van, hogy a fesszabályozó abszolút nem érvényesül. A járó motor
egyetlen igazi előnye, hogy amíg tökörésznek a rácsatlakozás után, addig
jelentős töltés belemegy a lemerült aksiba.
hjozsi
More information about the Elektro
mailing list