[elektro] autó-villanyhegesztés

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
Thu Aug 18 11:26:44 CEST 2011


Xorn wrote:

>> a generátor tudna. Szóval az indítózás járó motor esetén is zömmel a
>> másik aksiról történik.
>
> Viszont a feszt feljebb tudja huzni egy picit, ami jol johet.

Csak amennyiben beletol még az áramkörbe 50A körülit.
Tehát, ha pl 350A-t kér a másik autó, ettől emennek az aksija lejön 9V-ra 
magában, ha viszont van töltés, akkor az aksiból csak 300A kell, emiatt nem 
9V-ra, csak 9,4V-ra fog lemenni a fesze. :-)

Na jó, ha nagyobb a fesz, az indítómotor is nagyobb áramot vesz fel. :-)

Mindenképpen az van, hogy a fesszabályozó abszolút nem érvényesül. A járó motor 
egyetlen igazi előnye, hogy amíg tökörésznek a rácsatlakozás után, addig 
jelentős töltés belemegy a lemerült aksiba.

hjozsi 



More information about the Elektro mailing list