[elektro] autó-villanyhegesztés
Ferenc Toth
toferi2 at freemail.hu
Thu Aug 18 10:22:10 CEST 2011
Én akkor is az akku levétel majd a saru összezárást javasolnám.Meg kell
mondani az ügyfélnek,hogy te csak igy vállalod a felelőséget....ő meg majd
összekaparja a rádió kódját meg a szar riasztóját kicserélteti ami nem birja
ki az akku levételt.
----- Original Message -----
From: "(G)feri" <elektroslista at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, August 18, 2011 9:14 AM
Subject: [elektro] autó-villanyhegesztés
> Sziasztok!
>
> Szerintetek mivel van több esély kinyírni egy autó elektronikáját,
> hagyományos trafos, vagy inverteres hegesztővel? Másik kérdés: érdemes
> lekötni az akkut, vagy nem. Én (újabban) nem szoktam lekötni, mert
> minden
> beállítás elállítódik, bízom benne, hogy az akku mint egy nagy elko,
> véd a
> nagyobb impulzusok ellen. Régen mikor lekötöttem, akkor a hegesztés
> idejére összekötöttem a plusz-minusz sarut. Arra mondjuk ügyelek, hogy a
> test kábelt a
> hegesztéshez minél közelebb és közvetlen a hegesztendő fémre kössem,
> de hát néha előfodul, hogy a pálca rossz helyre ér... Ezért is ha
> lehet inkább
> lánggal hegesztek. Akkor nem kell idegeskedni, hogy indul-e a kocsi
> majd.
>
>
>
> --
> Üdvözlettel,
> (G)feri mailto:elektroslista at freemail.hu
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list