[elektro] autó-villanyhegesztés

Ferenc Toth toferi2 at freemail.hu
Thu Aug 18 10:22:10 CEST 2011


Én akkor is az akku levétel majd a saru összezárást javasolnám.Meg kell 
mondani az ügyfélnek,hogy te csak igy vállalod a felelőséget....ő meg majd 
összekaparja a rádió kódját meg a szar riasztóját kicserélteti ami nem birja 
ki az akku levételt.


----- Original Message ----- 
From: "(G)feri" <elektroslista at freemail.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Thursday, August 18, 2011 9:14 AM
Subject: [elektro] autó-villanyhegesztés


> Sziasztok!
>
> Szerintetek  mivel  van  több  esély kinyírni egy autó elektronikáját,
> hagyományos trafos, vagy inverteres hegesztővel? Másik kérdés: érdemes
> lekötni  az  akkut,  vagy  nem.  Én (újabban)  nem  szoktam lekötni, mert 
> minden
> beállítás elállítódik,  bízom  benne,  hogy  az  akku  mint egy nagy elko, 
> véd a
> nagyobb   impulzusok  ellen. Régen mikor lekötöttem, akkor a hegesztés
> idejére összekötöttem a plusz-minusz sarut. Arra mondjuk ügyelek, hogy a 
> test kábelt a
> hegesztéshez  minél közelebb és közvetlen  a hegesztendő fémre kössem,
> de   hát   néha  előfodul,  hogy  a  pálca rossz helyre ér... Ezért is ha 
> lehet inkább
> lánggal  hegesztek.  Akkor  nem kell idegeskedni, hogy indul-e a kocsi
> majd.
>
>
>
> -- 
> Üdvözlettel,
> (G)feri                          mailto:elektroslista at freemail.hu
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list