[elektro] Eszterga
Várszegi Péter
varszegi at kapos-net.hu
Tue Aug 16 08:08:30 CEST 2011
Én ilyennel nem szoktam bajlódni meg rajzolgatni.
Persze meg kell nézni, hogy kb. mennyibe kerülnek az alkatrészek, aztán ha
érdemes, akkor kondik, aktív alkatrészek csere.
Sokkal tovább tart kirajzolni meg méregetni mint kicserélni.
-----Original Message-----
From: Anonymus
Sent: Monday, August 15, 2011 10:59 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Eszterga
Szia !
2011.08.15. 22:46 keltezéssel, Benedek I. írta:
> Anonymus wrote:
>> állapotban megy a motor (szabályozatlanul) majd amikor bont, semmi
>> sem változik, pörög tovább, irányváltóval kikapcsolva, majd újra
>> vissza már nem forog. Szóval érteni kéne a logikát.
> Nem lehet, hogy csak zárlatos lett a motort vezérlő triac
> ?
>
> bi
>
>
Nem triakos, mert DC moci van benne (190 V-os) :)
5db TO220-as tok van hűtőbordán. Majd meglesem miféle félvezetők.
Szerintem tirisztorok, de tuti nem zárlatosak, mert van olyan állapot,
hogy a villany ott van, de nem vezetnek, a motor áll.
http://www.galco.com/scripts/cgiip.exe/wa/wcat/itemdtl.htm?pnum=KBIC-240D-KB#
Így néz ki. A visszarajzolással el lehet bíbelődni. (kétoldalas, fele
lábas, fele SMD)
Üdv.:
Anonymus
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list