[elektro] startakku

Karoly Kovacs koka55 at kabsi.at
Mon Aug 15 06:50:29 CEST 2011


Kicsit keson kapcsolodom be a szalba, el sem olvastam a valaszokat, csak 
gyorsan leirom, amit tudok.
A teli akku lemerules az esetek 99%-aban _nem_ melykisules, azaz az akku 
meg turheto toltottsegi fokot mutat, csak eppen mar ilyen-olyan okok 
miatt nem kepes inditani az autot. Ebbol kovetkezoen mar egy egeszen kis 
segitseg is eleg szokott lenni (gondolom, ezt mar masok is megirtak).
Mar jo reg ota ismert ez a teny, igy mar sok ev ota ajanlott az egyszeru 
NiCd cellakbol allo rasegito. A NiCd cellak ugyanis meglepoen nagy 
aramot kepesek rovid ideig leadni.
Ad absurdum meg a mezei ceruzaelemekbol allo rasegito is elegendo 
szokott lenni (igaz, utana el lehet dobni az elemeket, de esetunkben 
gondolom, nem ez a fontos).
Mindezeket csak azert irtam le, hogy nem szukseges holmi "csoda" indito 
ketyerekert penzt kiadni.

Karoly


> Sziasztok!
>
> Télen   volt   téma,   ki  milyen  megoldást  képzel  el,  a  lemerűlt
> akkumulátorú   gk.   beindítására,   pl.   a   pusztán,  távol  minden
> segítségtől.
>
> Nos, itt a csoda startakku:
>
> http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell_nem_jatek/eszkozok_kellekek/a123_akkumulator_li_fepo_14_4v_120a_1469924012.html
>
> S, a kedvcsináló videók:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qcvmvrmTMMk
>
> http://www.youtube.com/watch?v=izGq6jb948M
>
> Én  elhiszem,  hogy  ezekkel  a  2300mA-es  aksikkal  rá lehet tölteni
> valamicskét a lemerült kocsiakkura, ugyanis itt valójában ez történik,
> de ha az a gép ezután az első pöccre nem indul, ott fagyunk meg a hóban :).
>
>
>



More information about the Elektro mailing list