[elektro] startakku
Karoly Kovacs
koka55 at kabsi.at
Mon Aug 15 06:50:29 CEST 2011
Kicsit keson kapcsolodom be a szalba, el sem olvastam a valaszokat, csak
gyorsan leirom, amit tudok.
A teli akku lemerules az esetek 99%-aban _nem_ melykisules, azaz az akku
meg turheto toltottsegi fokot mutat, csak eppen mar ilyen-olyan okok
miatt nem kepes inditani az autot. Ebbol kovetkezoen mar egy egeszen kis
segitseg is eleg szokott lenni (gondolom, ezt mar masok is megirtak).
Mar jo reg ota ismert ez a teny, igy mar sok ev ota ajanlott az egyszeru
NiCd cellakbol allo rasegito. A NiCd cellak ugyanis meglepoen nagy
aramot kepesek rovid ideig leadni.
Ad absurdum meg a mezei ceruzaelemekbol allo rasegito is elegendo
szokott lenni (igaz, utana el lehet dobni az elemeket, de esetunkben
gondolom, nem ez a fontos).
Mindezeket csak azert irtam le, hogy nem szukseges holmi "csoda" indito
ketyerekert penzt kiadni.
Karoly
> Sziasztok!
>
> Télen volt téma, ki milyen megoldást képzel el, a lemerűlt
> akkumulátorú gk. beindítására, pl. a pusztán, távol minden
> segítségtől.
>
> Nos, itt a csoda startakku:
>
> http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell_nem_jatek/eszkozok_kellekek/a123_akkumulator_li_fepo_14_4v_120a_1469924012.html
>
> S, a kedvcsináló videók:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=qcvmvrmTMMk
>
> http://www.youtube.com/watch?v=izGq6jb948M
>
> Én elhiszem, hogy ezekkel a 2300mA-es aksikkal rá lehet tölteni
> valamicskét a lemerült kocsiakkura, ugyanis itt valójában ez történik,
> de ha az a gép ezután az első pöccre nem indul, ott fagyunk meg a hóban :).
>
>
>
More information about the Elektro
mailing list