[elektro] startakku
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Aug 14 21:41:26 CEST 2011
Heteket semmiképp nem bírnak...
(Amugy 20mA a szabvány.)
De elég tréül vannak leprogramozva, es a "standby"-ba küldő CAN üzenetet néha
nem kapja meg egyik másik egység, és lezabálja az akkut 1-2 nap alatt :)
A.
On 2011.08.14. 21:32, cst wrote:
> akkor 2 naponta be kell indítani az autót, hogy utántöltse ?
>
> vagy egy 22milkas kocsit otthon vagy a munkahelyen dugasztápra
> kell dugni ?
>
> -----Original Message-----
> From: Trebitsch<trebi at algoritmic.hu>
> To: elektro at tesla.hu<elektro at tesla.hu>
> Date: 2011. augusztus 14. 21:23
> Subject: Re: [elektro] startakku
>
>
> Beindítást még bírnák, de a mai autók 30-40-50 mA-t simán fogyasztanak
> standby-ban.
> Aztán azt a kicsi akku nem bírná sokáig.
>
> Trebitsch
>
> Benedek I. wrote:
>> Fuzesi Arnold wrote:
>>> Az sztem egy Li-xx akkupakk, és nem 2A-t ad le.
>>> Modellezésben bődület áramokkal terhelik ezeket...bírjak...
>>> (megfelelő menedzsment mellett)
>>>
>>>
>> Nem is értem, hogy akkor miért nem ilyeneket rendszeresítenek az
>> autókban! Talán azért nem, mert egy mai, modern indítómotornak is
>> kell a 10-12V mellett (hasból) 8-10 A, amit ezek a kis akkuk nem
>> tudnak, hiába 50-70A a kisütő (rövidzárási, tehát pár tized Voltos)
>> áramuk. Ha ponthegeszteni kell vele, akkor jól jön ez a tulajdonság,
>> de egy tekercselt motornak, aminek jelentős Ohmos ellenállása van,
>> már kevés a maradék fesz. -áram szorzata.
>>
>> bi
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list