[elektro] startakku
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Aug 14 18:47:14 CEST 2011
Mai indítómotorok már nem azok amik a Skoda Lada idoszakban voltak.
Kisebb arammal dolgoznak, nagyfordulatú, bolygóműves szatelitkerekes cuccok
amennyire én tudom.
http://lezo.hu/szerkezettan/tankonyv/tankonyv-web/hajtas/motor/inditas/inditas.html
(V6-os böszme kocsiban a vezeték kb fele átmérőjű mint anno a 105-ös skodában
volt...)
A.
On 2011.08.14. 17:54, Benedek I. wrote:
> (G)feri wrote:
>> Sziasztok!
>>
>> Télen volt téma, ki milyen megoldást képzel el, a lemerűlt
>> akkumulátorú gk. beindítására, pl. a pusztán, távol minden
>> segítségtől.
>>
>> Nos, itt a csoda startakku:
>>
>> http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell_nem_jatek/eszkozok_kellekek/a123_akkumulator_li_fepo_14_4v_120a_1469924012.html
>>
>> Én elhiszem, hogy ezekkel a 2300mA-es aksikkal rá lehet tölteni
>> valamicskét a lemerült kocsiakkura, ugyanis itt valójában ez történik,
>> de ha az a gép ezután az első pöccre nem indul, ott fagyunk meg a
>> hóban :).
>
> Éppen ezért: Hosszabb útra mindig kell legyen egy tartalék autóakku
> (feltöltve!) és legalább 5 liter üzemanyag a csomagtartóban!
> A többi csak mázli kérdése és ezekkel a baba-aksikkal, bohóckodás.:)
>
> bi
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list