[elektro] startakku

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Sun Aug 14 18:47:14 CEST 2011


Mai indítómotorok már nem azok amik a Skoda Lada idoszakban voltak.
Kisebb arammal dolgoznak, nagyfordulatú, bolygóműves szatelitkerekes cuccok 
amennyire én tudom.

http://lezo.hu/szerkezettan/tankonyv/tankonyv-web/hajtas/motor/inditas/inditas.html

(V6-os böszme kocsiban a vezeték kb fele átmérőjű mint anno a 105-ös skodában 
volt...)


A.

On 2011.08.14. 17:54, Benedek I. wrote:
> (G)feri wrote:
>> Sziasztok!
>>
>> Télen   volt   téma,   ki  milyen  megoldást  képzel  el,  a  lemerűlt
>> akkumulátorú   gk.   beindítására,   pl.   a   pusztán,  távol  minden
>> segítségtől.
>>
>> Nos, itt a csoda startakku:
>>
>> http://gyujtemeny.vatera.hu/makett_modell_nem_jatek/eszkozok_kellekek/a123_akkumulator_li_fepo_14_4v_120a_1469924012.html
>>
>> Én  elhiszem,  hogy  ezekkel  a  2300mA-es  aksikkal  rá lehet tölteni
>> valamicskét a lemerült kocsiakkura, ugyanis itt valójában ez történik,
>> de ha az a gép ezután az első pöccre nem indul, ott fagyunk meg a
>> hóban :).
>
> Éppen ezért: Hosszabb útra mindig kell legyen egy tartalék autóakku
> (feltöltve!) és legalább 5 liter  üzemanyag a csomagtartóban!
> A többi csak mázli kérdése és ezekkel a baba-aksikkal, bohóckodás.:)
>
> bi
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list