[elektro] CAN busz vs. utánfutó bekötés
Szabó Zoltán
szacsek at freemail.hu
Thu Aug 4 22:15:17 CEST 2011
Hali!
Csak megjegyzem, hogy a 2001-es Thaliámat vonóhoroggal vizsgáztatva hoztam ki a szalonból. Tavaly szükségessé vált a forgalmi cseréje, ugyanis betelt. Ekkor derült ki, hogy nincs KPM engedélye a vonóhorogra! +26 rugó! Ki az isten tudja ezt visszaperelni 10 év után az eladótól??? Volt egy pár rendőrségi ellenőrzésem, meg pár vizsgám. Senki nem vette észre??? A bekötése "hivatalos, gyári gányolás"! Madzag elvág, új kábel beletold, szigetel. Semmi forrasztás, semmi csatlakozóba bekötés, csak úgy jó lesz alapon! Működött, működik is, csak most teljesen hivatalosan! A gányolás maradt, működik - igen, akkor marad! (Egyszer egy szerencsétlen szomszéd fordítva erőltette bele a csatlakozót, azóta nincs visszajelzés. Azóta 3 vizsgán ment át az autó! Minden működik, csak visszajelzés nincs (elvileg bukás, de ki a franc foglalkozik vele???). Nem is érdekel! Ha valakinek gondja lesz, kérjem ,magyarázatot attól, aki aláírta a papírokat!
Üdv: Szabó Z.
-----Original Message-----
From: elektro-bounces at tesla.hu [mailto:elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf Of Hofferek Attila
Sent: Thursday, August 04, 2011 9:15 PM
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] CAN busz vs. utánfutó bekötés
2011.08.04. 21:08 keltezéssel, potyo írta:
> Kérdés, ha össze van rakva a cucc, előírás szerint működik, stb., akkor
> nekiállnak lebontani a kárpitot a csomagtartóban, hogy megnézzék, tényleg
> gyári a cucc, vagy úgy van házilag összedrótozva?
Szerintem nem, ha van rola felkent szakitol szerelesi igazolas. Ha
nincs, akkor meg azert nem.
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list