[elektro] Kina, alkatresz
potyo
potyo.ada at gmail.com
Mon Aug 1 12:47:29 CEST 2011
2011/8/1 charles hoss <charles.hoss at gmail.com>
> alighanem a traktoroknal nincs gyakori intenziv motorfek ami enne az olajat
> .
>
:-)))
Nála motorfék autónál sincs, mert "olcsóbb fékbetétet cserélni 20000km után,
mint gyűrűket 50000 után". Csak még azt nem sikerült elmagyaráznia, hogy
mitől kopnának a gyűrűk ilyen extra mértékben motorféknél (nem arra
gondolok, hogy betolom kettesbe 90-nél, így a fordulat 5500-ra ugrik, hanem
lakott területhez érve elveszem a gázt)... Emiatt ő inkább üresbe rakja és
fékkel fékez (erről megint lehet vitázni, hogyan fogy kevesebb üzemanyag, de
ő nem üzemanyag spórolásból csinálja, amit csinál)
Amúgy a motorfék miért "eszi" az olajat?
> raadasul lehet hogy a ficko az ocska , ezer eves traktoroknal is
> megszokta hogy ha beletolti az olajat , akkor az ott van es kesz -
> hova tunne ?
>
Ebben lehet valami, hogy azt hiszi, hogy az autója tökéletes. Azt hiszi,
hogy mindent elintéz a számítógép, a féknél is a számítógépes diagnosztikát
emlegette, meg amikor valami leszopta az akkut, akkor is, aztán persze az
egyik fékdugattyú szivárgott a hátsó keréknél, a szerelő az alacsony
olajszint után 15 másodperccel kiszúrta, hogy melyiknél. Azthiszem, ezt egy
ideig leshette volna a számítógépen, amikor lehet, hogy hónapok alatt folyt
el az olaj :-)))
> igy aztan amikor sokmillioert vadonas uj , csilivili verdat vesz ,
> akkor nem feltetelezi hogy ebben a parametereben rosszabb mint egy
> atlagos traktor .
Nem csak ebben. Pl. 15 tonnát se húz el vele, meg az alja is előbb felül
:-)))
More information about the Elektro
mailing list