[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 6 17:59:05 CEST 2010
2010/10/6 jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>:
> charles hoss wrote:
>
>> http://www.motocrossparts.co.nz/images/products_price_1_image_0924.jpg
>
> Ezen még jobban látszik, hogy melyik felületen tud feltámaszkodni.
>
>> itt egy levegoben , szaz felett repulo , szeles v2-es blokk , ahol
>> semmi nem takarta a hengereket .
>> nem kulso korulmeny volt - negyutem , 90% feletti gaz , fel ora
>> uzemido .
>> csunyan elpusztult .
>
> Szerintem ez az üzemállapot nem 90% feletti gáz, hanem sokkal több. Rosszul lett
> a névleges megállapítva. :-) Az a névleges, amit folyamatosan bír állandósult
> állapotban, nem?
nem . a nyitott pillangszoelep a 100 % , a felgaz az 50%
> Kerámia alatt nem feltétlenül azt kell érteni, hogy külön legyártott lapot
> odaragasztanak, hanem vannak trükkök, amikkel rá lehet készíteni valahogy. Ne
> kérdezt, hogyan, mert nem tudom. Van egy nagynyomású mosóm, aminek állítólag az
> egész dugója vagy annak bevonata van kerámiából. Még nem szedtem szét.
en raktam ossze ilyen motort .
vannak spray-k ilyen keramiaval hengerfejre es dugora .
hogy mit er...
ha lehet nicasil bevonatot csinalni , akkor elhiszem hogy keramiat is .
>> nem kell nagyonspeci - ezek a mai szeria blokkok mindenfele csicsa
>> nelkul - tomeggyartasban .
>
> Mindent szét lehet hajtani.
de ha beledobsz egy eroltetett tuldusitast fent , akkor nem fog menni .
nem olvad el es a legbunkobb tulaj is kapcsol idovel amikor az ezres
kisautoja tiz felett eszik szazon ha erolteti :)
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list