[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 6 17:07:53 CEST 2010
A szoknyarol ami olajat lehuz a gyuru , az egy horony alatti furaton at a csapszegre kerul - szinte kenyszerkenes . A regebbi autokon pl csak a csapszeg fole furt furaton at frocskolt oda ami epp akart es meg ez is eleg volt.
(ezt tok veletlenul azert tudom mert ilyenre alakitottam at a regimodi polak dugot)
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
Sent: Wednesday, October 06, 2010 13:07
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
aha. akkor azert van ott olaj a szoknyan boven, ha ra lehet bizni a csapszeg
keneset.
a masik modszernel akkor hosszaban lukas a hajtokar? akkor ott lehetne felvinni
a fotengelytol sok olajat, es fent a hajtokar vege locsolna a dugot belulrol!
vajk
________________________________
From: "trebi at algoritmic.hu" <trebi at algoritmic.hu>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Wed, 6 October, 2010 12:54:07
Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
vajk fekete wrote:
> juteszembe: a csapszeg-hajtokar talalkozast mi keni?
Általában ott nincs mozgás. A hajtókarban a csapszeg zsugorkötéssel van
benne, csak a 250-300 fokra felmelegített hajtókarba tudod betolni a
csapszeget, aztán mikor összemelegenek, nix mocorgás. A csapszeg a
dugattyúban mozog, és ott szóróolajozást kap a hengerfaltól, meg az
olajáteresztő gyűrűtől, amelyik ide is tol egy kis olajat.
Vannak persze kivételek, ahol fordított az illesztés, tehát a dugattyúban
áll a csapszeg és a hajtókarban mozog. Ilyenkor egy furaton felmegy az olaj
a hajtókar csapágytól, és odafent vagy sikló, vagy tűgörgős csapágyazás van.
Ritka, mert a másik megoldás sokkal egyszerűbb és olcsóbb. És alig-alig
rosszabb.
Trebitsch
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list