[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
Fuzesi Arnold
arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Wed Oct 6 13:08:38 CEST 2010
En is talalkoztam ilyen mókussal napokban.
Vmi olyasmit mondott hogy a H, O egesen tul a goz tagulasa is ratesz egy
lapattal es emiatt no jelentosen a hatasfok. Nem melyedtem bele h ez mennyire
valos. Nomeg vmi plazma vizbontas nagyfesz ivvel ami kellene neki...aminek tan
jobb a hatasfoka mint mas vizbontasi modszereknek. Passz. De erdekes a tema
mindenkepp.
Viszont fekezesnel a generatort atom mod megterhelni es vizet bontani azt
visszanyomni H, O formajaban gyorsitasnal valamifele fekenergia visszataplalas
meg van oldva. Csak kerdes megeri-e barmennyire.
A.
On 2010.10.05. 20:34, Fekete Róbert wrote:
> épp nem rég futottam össze egy ilyesmiben gondolkodo emberkével én is
> persze én is hasonlóan álltam hozzá mint te...
>
> lényeg mondta az ember hogy ettől nem fog örökmozgóvá válni az autó,
> csak a jobb égés miatt... jobb lesz a hatásfoka és állítólag 2literrel
> is kevesebbet ehet egy átlag 1.4-1.8 as motor... miközben a leadott
> teljesítmény marad...
>
> ő is 20-30A ról beszélt... amivel csak az a baj hogy a generátor így kb
> állandóan közel 70-80% on dolgozik.. és minden ami mögötte van hasonlóan
> terhelődik.. csapágyak szíjjak.. stb....
> szóval sztem próbának jó .. de messze nem életképes.. de lehet hogy
> tévedek :)
>
> 2010-10-05 19:49 keltezéssel, Ferenc Toth írta:
>> Sziasztok
>> Nos a dologhoz tényleg semmi közöm ezt előrebocsájtom ...azaz annyi,hogy egy
>> kapcsolóüzemű szabályzót csináltam az embereknek a cellameghajtáshoz.
>> A működési elve a következő a cellával vizet bontanak hidrogénre és oxigénre
>> ezt a szívócsőbe bevezetik és ezáltal csökken a motor fogyasztása.Oké ezzel
>> nincs is semmi baj,mert nem tudom ti játszottatok e fiatal korotokban a
>> simson tunningal és az oxigén palackot megnyitva a légszűrőhöz irányítva a
>> heggesztőpisztolyt a motor fordulata megemelkedett.A tiszta oxigén
>> jelentősen javítja az égést oké...ha még hidrgén is kevertedik a dologba
>> gondolom az sem ront a dolgon.Mindez az autóban működik is demonstrálták is
>> nekem mint potenciális ügyfélnek ,de hát dízelautóm van ...bár nem tudom
>> lehet,hogy egy rossz dízelnél a téli indítás könnyebb lehet? hmmm ...ezen
>> idáig nem is gondolkodtam....
>> Na mindegy ami nekem nem stimmel és a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.
>> Ők azzal ércvelnek,hogy csökkenti a co-t !jelentősen valamint csökken a
>> fogyasztás ,de ez hogy lehet?Arra gondolok,hogy a cella üzemközben
>> bemelegedve közel 20A-t szippant fel az akkuról ...monjuk jól nyomja a gázt
>> az tény és való,de ha ez fogyasztáscsökkenést illetve co csökkenést
>> eredményez akkor több munkát végez mint ami az előállításához kell....tyűha
>> :-) persze elviccelem ,de az asszony szerint majd bőgök ha miliárdosok
>> lesznek a fiúk.
>> Ti mit szóltok mit néztem be mi nem stimmel az ügyben?
>> üdv feri
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list