[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel

trebi at algoritmic.hu trebi at algoritmic.hu
Wed Oct 6 10:52:17 CEST 2010


charles.hoss wrote:
> A gyuru a szuk keresztmetszet. A dugot az huti .

Be is b at szna, ha csak az hűtené. :)
A teljes dugattyúpalást hűti, egy olajfilmre támaszkodva felfekszik a 
hengerfalra. Ezen kívül, nagyobb hőterhelésnél (=turbó) alulról sprickolja 
motorolajjal a szoknyát egy fúvóka, ahogy írod is. És az nem kevés hőt el 
tud vonni.

Trebitsch

> Esoztetheted olajjal
> alulrol , de a dugot joforman alig tudjuk huteni -igy minnel nagyobb
> a literteljesitmeny , annal durvabb a helyzet.
>
> Bye
> dexter
>
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: jhidvegi <jhidvegi at gmail.com>
> Sent: Wednesday, October 06, 2010 9:35
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
>
> charles.hoss wrote:
>> Vas vagy alu-nicasil.
>> Mast meg nem lattam
>
> Lehet az alut direktben keménykrómozni is, de a kérdés nem ezekre,
> hanem arra
> vonatkozott, hogy mit alkalmaznak a hétköznapi autókban. Mert én meg
> még mai
> autó motorját nem láttam szétszedve, és nem is kérdeztem autószerelőt.
>
> Azért érdekes ez, mert ha az acélpersely mellőzhető, akkor
> megjavulhat a
> hőelvitel. Vagy még az is kevés?
>
> hjozsi
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc] 



More information about the Elektro mailing list