[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 6 10:40:40 CEST 2010


Ez nem hulyeseg. Regebben ezt kazanban csinaltak - vacakul. Ma lehetne jol szigetelt , elektromosan vezerelt , kipufogogazzal futott kazanokat hasznalni - akar ugy hogy hosszutavon tetszoleges szerves szemetet egetne es bontana .
Mondjuk egy hosszu orszaguti szakaszon elfogyna husz kilo hirdetesi ujsag :)

Bye
Dexter


Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
Sent: Wednesday, October 06, 2010 9:36
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel

Sot, ha szenet izzitasz a kipufogogazzal es arra fujod a vizgozt, meg
konnyebb a vizet elbontani. Igaz, CO is lesz mellette, de az is
egheto, ugyhogy nagy gond nincs, mehet vissza a motorba az elejere.
:-)

Felgoz-felbenzin motor? :-)))

Best regards,
Andy

2010/10/6 charles.hoss <charles.hoss at gmail.com>:
> Igen , ezt talan nem igy kene megfogni.
> Ha a kipufogo folos hojet elnyeletnem vizzel es a gozt visszatennem a reszterhelesen mukodo motorba , akkor mar jobb a hatasfok .
> bontas :ha a forro vizet bontom , nyilvan kevesebb energia is eleg .
>
> Bye
> dexter
> Sent from my HTC
>
> -----Original Message-----
> From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
> Sent: Tuesday, October 05, 2010 21:27
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
>
> egy auto azonos terhelesnel 8 liter helyett 6 litert fogyasszon, az azt kellene
> jelentse, hogy mondjuk 30% hatasfok helyett 40%-ra kellene felmenjen a hatasfok.
> ez brutalis hatasfok novekedes lenne.
>
> vajk
>
>
>
> ________________________________
> From: Fekete Róbert <frobi at harden.hu>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tue, 5 October, 2010 20:34:17
> Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
>
> épp nem rég futottam össze egy ilyesmiben gondolkodo emberkével én is
> persze én is hasonlóan álltam hozzá mint te...
>
> lényeg mondta az ember hogy ettől nem fog örökmozgóvá válni az autó,
> csak a jobb égés miatt... jobb lesz a hatásfoka és állítólag 2literrel
> is kevesebbet ehet egy átlag 1.4-1.8 as motor... miközben a leadott
> teljesítmény marad...
>
> ő is 20-30A ról beszélt... amivel csak az a baj hogy a generátor így kb
> állandóan közel 70-80% on dolgozik.. és minden ami mögötte van hasonlóan
> terhelődik.. csapágyak szíjjak.. stb....
> szóval sztem próbának jó .. de messze nem életképes.. de lehet hogy
> téve


[The entire original message is not included]


More information about the Elektro mailing list