[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
charles.hoss
charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 6 09:44:39 CEST 2010
Zoldkrtyas nem megfeleles akkoriban gyakran nem a kopas miatt jelentkezett . A co gyujtas es karbi (ezert nem ujitjak fel)
A hcx felujitos tema - ez johet a kopott motorbol vagy a szelepszarak mellol - itt sincs mit tenni - de van egy regebben jellemzo hiba - a lekokszolodott , leragadt gyuru - a gyuruhoronyban osszegyult korom gatolta a tomitest - ezt egy kis viz vagy forro goz egesterbe juttatasaval ki lehet mosni . Ezt hivtak a regi autok tulajai bontas nelkuli felujitasnak.
Ha volt mar hengerfejhibas autod , akkor lathattad hogy a vizet szivo henger arany tiszta.
Bye
dexter
Sent from my HTC
-----Original Message-----
From: (G)feri <elektroslista at freemail.hu>
Sent: Wednesday, October 06, 2010 6:37
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
Kedves Karoly!
2010. október 5., 20:06:02, írtad:
> Erre nem tudok valaszolni, az azonban "kozismert" teny, hogy vizet
> porlasztva a benzin-levego keverek melle, az auto tulajdonsagai
> jelentosen javulnak. Elsosorban a teljesitmeny no (regen sportmotoroknal
> alkalmaztak is), de a kibocsajtas is allitolag kedvezobb lesz.
> Hogy a Te esetedben mi a helyzet, az ki van zarva, mert nem tudom. :)))
> Karoly
Emlékszem srác koromban a danuviámmal imádtam a párás időt, mert akkor
jobban húzott :).
Valamikor a 90-es évek vége fele a XVI. kerületi Helyi Hirek erősen
reklám gyanus cikkben bemutatott egy sashalmi mérnököt aki gyártott
ilyen vízbontó kütyüt és akár 30%-os fogyasztáscsökkenést is igért
vele. Felhívtam én is telefonon az urat, 12-15000 Ft körül szerelte
volna be a masinát. Sokat nem árult el róla, de pl. pozitivumként
felhozta, hogy egy (talán 120-as) skoda, amely csak komoly felújítás után kapta
volna meg a zöld kártyát, ezzel a kiegészítéssel gond nélkül
megfelelt.
Pár emberrel később is beszéltem akik próbálkoztak durranógázas
fogyasztáscsökkentéssel, a tapasztalat az volt, hogy inkább csak a
korszerűtlen régebbi kocsiknál értek el vele értékelhető fogyasztáscsökkenést vagy
teljesítménynövekedést magasabb fogyasztás nélkül.
Egy más dologra mondjuk magam is kíváncsi lennék. Ha a motor által
termelt hőt jobban hasznosítani lehetne, vajon mennyivel javíthatnánk
a hatásfokát?
Pár link durranogázas témában:
http://fenykapu.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert10/VizKBef1.html
http://fenykapu.free-energy.hu/
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_9913.html
http://www.daciaklub.hu/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?18.2438
http://m.blog.hu/be/
[The entire original message is not included]
More information about the Elektro
mailing list