[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Wed Oct 6 09:44:39 CEST 2010


Zoldkrtyas nem megfeleles akkoriban gyakran nem a kopas miatt jelentkezett . A co gyujtas es karbi (ezert nem ujitjak fel)
A hcx felujitos tema - ez johet a kopott motorbol vagy a szelepszarak mellol - itt sincs mit tenni - de van egy regebben jellemzo hiba - a lekokszolodott , leragadt gyuru - a gyuruhoronyban osszegyult korom gatolta a tomitest - ezt egy kis viz vagy forro goz egesterbe juttatasaval ki lehet mosni . Ezt hivtak a regi autok tulajai bontas nelkuli felujitasnak. 
Ha volt mar hengerfejhibas autod , akkor lathattad hogy a vizet szivo henger arany tiszta.

Bye
dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: (G)feri <elektroslista at freemail.hu>
Sent: Wednesday, October 06, 2010 6:37
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel

Kedves Karoly!



2010. október 5., 20:06:02, írtad:

> Erre nem tudok valaszolni, az azonban "kozismert" teny, hogy vizet 
> porlasztva a benzin-levego keverek melle, az auto tulajdonsagai 
> jelentosen javulnak. Elsosorban a teljesitmeny no (regen sportmotoroknal
> alkalmaztak is), de a kibocsajtas is allitolag kedvezobb lesz.

> Hogy a Te esetedben mi a helyzet, az ki van zarva, mert nem tudom. :)))

> Karoly

Emlékszem srác koromban a danuviámmal imádtam a párás időt, mert akkor
jobban húzott :).
Valamikor  a  90-es  évek vége fele a XVI. kerületi Helyi Hirek erősen
reklám  gyanus  cikkben  bemutatott egy sashalmi mérnököt aki gyártott
ilyen  vízbontó  kütyüt  és  akár 30%-os fogyasztáscsökkenést is igért
vele.  Felhívtam  én  is telefonon az urat, 12-15000 Ft körül szerelte
volna  be  a  masinát.  Sokat  nem árult el róla, de pl. pozitivumként
felhozta,   hogy   egy (talán 120-as)  skoda,  amely csak komoly felújítás után kapta
volna   meg  a  zöld  kártyát,  ezzel  a  kiegészítéssel  gond  nélkül
megfelelt.

Pár  emberrel  később  is  beszéltem  akik  próbálkoztak durranógázas
fogyasztáscsökkentéssel,  a  tapasztalat  az  volt, hogy inkább csak a
korszerűtlen régebbi kocsiknál értek el vele értékelhető  fogyasztáscsökkenést vagy
teljesítménynövekedést  magasabb fogyasztás nélkül.

Egy más dologra  mondjuk  magam   is  kíváncsi  lennék.  Ha a motor által
termelt  hőt jobban hasznosítani lehetne, vajon mennyivel javíthatnánk
a  hatásfokát?

Pár link durranogázas témában:

 http://fenykapu.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert10/VizKBef1.html

 http://fenykapu.free-energy.hu/

http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_9913.html

http://www.daciaklub.hu/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?18.2438

http://m.blog.hu/be/


[The entire original message is not included]


More information about the Elektro mailing list