[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
(G)feri
elektroslista at freemail.hu
Wed Oct 6 06:37:53 CEST 2010
Kedves Karoly!
2010. október 5., 20:06:02, írtad:
> Erre nem tudok valaszolni, az azonban "kozismert" teny, hogy vizet
> porlasztva a benzin-levego keverek melle, az auto tulajdonsagai
> jelentosen javulnak. Elsosorban a teljesitmeny no (regen sportmotoroknal
> alkalmaztak is), de a kibocsajtas is allitolag kedvezobb lesz.
> Hogy a Te esetedben mi a helyzet, az ki van zarva, mert nem tudom. :)))
> Karoly
Emlékszem srác koromban a danuviámmal imádtam a párás időt, mert akkor
jobban húzott :).
Valamikor a 90-es évek vége fele a XVI. kerületi Helyi Hirek erősen
reklám gyanus cikkben bemutatott egy sashalmi mérnököt aki gyártott
ilyen vízbontó kütyüt és akár 30%-os fogyasztáscsökkenést is igért
vele. Felhívtam én is telefonon az urat, 12-15000 Ft körül szerelte
volna be a masinát. Sokat nem árult el róla, de pl. pozitivumként
felhozta, hogy egy (talán 120-as) skoda, amely csak komoly felújítás után kapta
volna meg a zöld kártyát, ezzel a kiegészítéssel gond nélkül
megfelelt.
Pár emberrel később is beszéltem akik próbálkoztak durranógázas
fogyasztáscsökkentéssel, a tapasztalat az volt, hogy inkább csak a
korszerűtlen régebbi kocsiknál értek el vele értékelhető fogyasztáscsökkenést vagy
teljesítménynövekedést magasabb fogyasztás nélkül.
Egy más dologra mondjuk magam is kíváncsi lennék. Ha a motor által
termelt hőt jobban hasznosítani lehetne, vajon mennyivel javíthatnánk
a hatásfokát?
Pár link durranogázas témában:
http://fenykapu.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert10/VizKBef1.html
http://fenykapu.free-energy.hu/
http://www.hobbielektronika.hu/forum/topic_9913.html
http://www.daciaklub.hu/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?18.2438
http://m.blog.hu/be/belsoseg/image/winkler_hidrogen_wtf/R%c3%b6gz%c3%adt%c3%a9s-1.jpg
http://www.sorkollektor.hu/?p=12116
http://www.water4gas-eu.com/reports.php?lang=hu&detail=31
http://www.freeweb.hu/hidrogenauto/index.html
http://www.egely.hu/?page=konyvek&id=31&lang=hun
http://hu/magazin/technika/vizauto/
> On 05.10.2010 19:49, Ferenc Toth wrote:
>> Sziasztok
>> Nos a dologhoz tényleg semmi közöm ezt előrebocsájtom ...azaz annyi,hogy egy
>> kapcsolóüzemű szabályzót csináltam az embereknek a cellameghajtáshoz.
>> A működési elve a következő a cellával vizet bontanak hidrogénre és oxigénre
>> ezt a szívócsőbe bevezetik és ezáltal csökken a motor fogyasztása.Oké ezzel
>> nincs is semmi baj,mert nem tudom ti játszottatok e fiatal korotokban a
>> simson tunningal és az oxigén palackot megnyitva a légszűrőhöz irányítva a
>> heggesztőpisztolyt a motor fordulata megemelkedett.A tiszta oxigén
>> jelentősen javítja az égést oké...ha még hidrgén is kevertedik a dologba
>> gondolom az sem ront a dolgon.Mindez az autóban működik is demonstrálták is
>> nekem mint potenciális ügyfélnek ,de hát dízelautóm van ...bár nem tudom
>> lehet,hogy egy rossz dízelnél a téli indítás könnyebb lehet? hmmm ...ezen
>> idáig nem is gondolkodtam....
>> Na mindegy ami nekem nem stimmel és a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.
>> Ők azzal ércvelnek,hogy csökkenti a co-t !jelentősen valamint csökken a
>> fogyasztás ,de ez hogy lehet?Arra gondolok,hogy a cella üzemközben
>> bemelegedve közel 20A-t szippant fel az akkuról ...monjuk jól nyomja a gázt
>> az tény és való,de ha ez fogyasztáscsökkenést illetve co csökkenést
>> eredményez akkor több munkát végez mint ami az előállításához kell....tyűha
>> :-) persze elviccelem ,de az asszony szerint majd bőgök ha miliárdosok
>> lesznek a fiúk.
>> Ti mit szóltok mit néztem be mi nem stimmel az ügyben?
>> üdv feri
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
> __________ ESET NOD32 Antivirus - Vírusdefiníciós adatbázis: 5506 (20101005) __________
> Az üzenetet az ESET NOD32 Antivirus ellenőrizte.
> http://www.eset.hu
--
Üdvözlettel,
(G)feri mailto:elektroslista at freemail.hu
More information about the Elektro
mailing list