[elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel

Xorn toth.endre at gmail.com
Tue Oct 5 21:18:56 CEST 2010


Az mennyire szamit, hogy tobb oxigennel hevesebb lesz az eges, azaz
magasabb a homerseklet? Megeheti a szelepeket. Sok benzinmotor direkt
levegohianyosan egeti a benzint, hogy a maradek parolgasi hoje hutson.

Best regards,
Andy

2010/10/5 Ferenc Toth <toferi2 at freemail.hu>:
> Monjuk nem számoltam a motor hatásfok javulással..akkor csak lehet benne
> valami ,mert 300-400Watt bevitellel mondjuk ha egy 3-5% javulást érhetnénk
> el akkor nem is tudom mennyi üzemanyagot lehetne spórolni.
> Mondjuk a hidrogén az csak pluszként van jelen a lényeg az oxigén....azt nem
> tudom mennyivel javíthatja a hatásfokot a 26 %(jól emlékszem ennyi?)légköri
> oxigént kicsit feltupírozva szívja be a motor.
> ----- Original Message -----
> From: "Karoly Kovacs" <koka55 at kabsi.at>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Tuesday, October 05, 2010 8:06 PM
> Subject: Re: [elektro] vízhajtású autó ...valami itt nem stimmel
>
>
> Erre nem tudok valaszolni, az azonban "kozismert" teny, hogy vizet
> porlasztva a benzin-levego keverek melle, az auto tulajdonsagai
> jelentosen javulnak. Elsosorban a teljesitmeny no (regen sportmotoroknal
> alkalmaztak is), de a kibocsajtas is allitolag kedvezobb lesz.
>
> Hogy a Te esetedben mi a helyzet, az ki van zarva, mert nem tudom. :)))
>
> Karoly
>
> On 05.10.2010 19:49, Ferenc Toth wrote:
>> Sziasztok
>> Nos a dologhoz tényleg semmi közöm ezt előrebocsájtom ...azaz annyi,hogy
>> egy
>> kapcsolóüzemű szabályzót csináltam az embereknek a cellameghajtáshoz.
>> A működési elve a következő a cellával vizet bontanak hidrogénre és
>> oxigénre
>> ezt a szívócsőbe bevezetik és ezáltal csökken a motor fogyasztása.Oké
>> ezzel
>> nincs is semmi baj,mert nem tudom ti játszottatok e fiatal korotokban a
>> simson tunningal és az oxigén palackot megnyitva a légszűrőhöz irányítva a
>> heggesztőpisztolyt a motor fordulata megemelkedett.A tiszta oxigén
>> jelentősen javítja az égést oké...ha még hidrgén is kevertedik a dologba
>> gondolom az sem ront a dolgon.Mindez az autóban működik is demonstrálták
>> is
>> nekem mint potenciális ügyfélnek ,de hát dízelautóm van ...bár nem tudom
>> lehet,hogy egy rossz dízelnél a téli indítás könnyebb lehet? hmmm ...ezen
>> idáig nem is gondolkodtam....
>> Na mindegy ami nekem nem stimmel és a ti véleményetekre vagyok kíváncsi.
>> Ők azzal ércvelnek,hogy csökkenti a co-t !jelentősen valamint csökken a
>> fogyasztás ,de ez hogy lehet?Arra gondolok,hogy a cella üzemközben
>> bemelegedve közel 20A-t szippant fel az akkuról ...monjuk jól nyomja a
>> gázt
>> az tény és való,de ha ez fogyasztáscsökkenést illetve co csökkenést
>> eredményez akkor több munkát végez mint ami az előállításához
>> kell....tyűha
>> :-)  persze elviccelem ,de az asszony szerint majd bőgök ha miliárdosok
>> lesznek a fiúk.
>> Ti mit szóltok mit néztem be mi nem stimmel az ügyben?
>> üdv feri
>>
>> -----------------------------------------
>>            elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>
>
> __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
> database 5506 (20101005) __________
>
> The message was checked by ESET Smart Security.
>
> http://www.eset.com
>
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list