[elektro] Tungsram kompakt fénycső
hg12345
hg12345 at freemail.hu
Sat Oct 2 09:07:29 CEST 2010
Hi!
Aki nem akar megvenni valamit az nem is veszi meg!
A GE akarta az IZZO-t, és nem csak az keletEU piacért, hanem az az Tungsram volt a világ legnagyobb komplett FÉNYCSŐGYÁR exportálója a fejlödő piacokra, és ahol ilyet telepítenek ott bizony nem biztos, hogy kell a GE.
Nagyságban hol van egy ilyen kis ország egy világcéghez, úgy hogy a másiknak saját bankja van! De fénycső területen elöbbre voltak mint a GE.
-----
Ami itt történt a rendszer változás környékén, és elötte arról jobb nem beszélni. Tudatlan rövidlátó pénzéhes barmok voltak a politikai-gazdasági poziciókban és néhány golyostollért kikárulták az országot. Amit nem tudtak eladni az legatyásították, hogy olcsón meglehessen venni az épületeket és területet meg a nyarolókat. Az említett úr miután "megvette" az ikaruszt annak a 3x-ért árusította ki a nyaralókat, és utána hagyta lerohadni az üzemeket.
Mint írtad az minden annyira rossz volt, hogy még ma is az ikarusz megmaradt szerszámjavító üzemébe hozzák a Mercedes és Volvó busz nyomoszerszámokat javítani, mert az itteni szakemberek annyira elmaradottak...... (Ja egy ilyen szerszám egyszerre majdnem egy fél buszt kinyom)
Hasonló a MoPosta ami már nem is magyar mert a Német..., amig magyar volt 1 napon belül megérkezett a levél és a csomag, felár nélkül és nem tünt el, azt hogy olcsó legyen lerontották, most örülök ha felárasan megérkezik a ajánlott levelem.
Bocs teljesen mindegy milyen egy válalat felépítése, ha van egy bárhol müködő tetszöleges szervezetű válalat és akarnak valamit csinálni, akkor kell egy vezetés és kell egy fejlesztés és egy gyártás, és föleg pénz. A legfontosabb rész a vezetés akiknél a korbács van. Manapság egy céget tudnak néhány hónap alatt a semmiből telepíteni, egy létező céget átszervzni sokkal rövidebb idő, mint zöldmezős beruházásból felépíteni, és betanítani a gyártósoron dolgozó embereket.
Sajnos Mo. akiknél a hatalom volt már 50-60-70 évesek, öregek voltak és semmi érdekük nem volt a folytatásban, csak a gyors meggazdagodás lebegett a szemük elött.
jhidvegi <jhidvegi at gmail.com> írta:
>Xorn wrote:>
> Lofaxt magyar. 1992-ben a GE megvette, mert kellett neki a>
> nyugat-europai uzlethalozat, nem tudott maskepp betorni az EU piacra.>
> A markanevet megtartotta, mert az adja el a termeket a mai napig.>
>
Egyoldalú a tájékoztatás.>
Jelentős fejlesztéseket is végzett a GE az összes tungsram gyárban, és úja(ka)t >
is épített, tiszta zöldmezőset. (Egyet legalábbis biztosan, mert azt ismerem.)>
>
A boltokban nem csak tungsram név alatt lehet holmikat kapni, hanem GE név alatt >
is.>
>
Azért világosan kéne látni, hogy a GE és a hajdani tungsram méretében, >
tőkeerejében, szellemi erejében is, nem volt egy súlycsoportban. Nem a GE akarta >
megvenni, hanem egyszerűen a szocialistan nagyvállalatokat az eredeti >
formájukban nem lehetett megtartani. Szóval - tudom, nem mindenki - mi akartuk >
eladni. Amit nem sikerült, annak a helyén most kismillió cégecske van, mint pl a >
csepel művek helyén. A rábát sem az audi akarta megvenni, hanem mi akartuk >
eladni. Szerintem mindkettővel meg még jópárral jól jártunk.>
>
De pl az ikarus szarul járt, mindegy, hogy kinek a tulajdonában volt, hol orosz, >
hol meg szélesgábor. Szerintem jobb lett volna, ha valami neves buszgyártó veszi >
meg.>
>
hjozsi >
>
----------------------------------------->
elektro[-flame|-etc]>
More information about the Elektro
mailing list