[elektro] Elektromos gázpedál

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Nov 5 13:37:58 CET 2010


Volt egy jo korszakuk . Azt sirom vissza : az elso civic-ek idejen elkepesztoen csokkent az injektoroknak es speci gyujtasoknak hala a fogyasztas - aztan elkezdtek ujra noni - de nem lehet veletlen hogy az aerocivic azt tudja amit. 

Bye
dexter

Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
Sent: Friday, November 05, 2010 9:35
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Elektromos gázpedál

2010/11/5 Király, Gyula <kingkey at t-online.hu>:
> Üdv!
>> De én mondhatom bárkinek (aki nem próbálta) hogy a 6800 cm3 a
>> "szelidebb" elszegényített chippel nem eszik többet egy 2.0 motornál ha
>> nem nyomom el neki.
>> Meg sem próbálom, úgysem hinnék el ...
>
> Én ugyan nem próbáltam, de simán tudom, hogy úgy van.
> Én egy Volgával mentem úgy 2000 km-t, és a kispoláknál kevesebbet evett.
> Persze a stílusom is játszott, nyilván.
> A nagy autót nem kell pörgetni, hogy haladjon.

Na ja. Ford Escort, 1.4 (valaha) 75 loero, nincs 1200 kilo. 110-120-at
megyek vele a palyan, nem tolom neki nagyon, nem kinzom, megis bekap
siman 8 litert. Skoda Felicia 1.9D, sima szivodizel 64 pacival, 1050
kg. Tartos 140-nel (pontos volt az oraja, az tenyleg kb. annyi is
volt) 8 liter alatt evett, 120-130 korul inkabb csak 7-et. Ford Mondeo
II, 2.0 benzines, 130 paci, 130-nal nem kert tobbet 8 liternel, de
inkabb csak 7,5-et. Ford Mondeo III kombi, 2.0 TDCi, 1500 kg, eppen 7
liter alatt eszik 130-140 kozotti temponal. Opel Commodore 1982-bol,
sorhatos 2.5 benzines, 115 paci korul eredetileg, 1200 kilo, 9 litert
evett 130-as temponal a palyan. Skoda Favorit, 1.3 benzines, 55 loero
es 900 kilo korul, 130-as temponal siman ette a 7,5-et, 140-nel 8
folott.

Hiaba, orszagutra, de foleg autopalyara nem ezek a kis pocskoszoruk valok.

Best regards,
Andy

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list