[elektro] Elektromos gázpedál

charles.hoss charles.hoss at gmail.com
Fri Nov 5 13:27:18 CET 2010


A mitsubishi szegenykeverekes motorjai mar epp elegge jok voltak - de nem tudtak a katalizatort melegen tartani - az amcsiknal meg ot-tiz eve is keszultek olyan corvette blokkok amik 4000rpm-ig nem igenyeltek katalizatort a kaliforniai normahoz...
Szoval igen - egyutt huljon ki a ket bel akik a katalizatort es a kobcenti alapu adozast kitalaltak. Ugyanaz a szaz paci 1.4-bol es mondjuk 2 literbol teljesen mas hatasfokkal es szennyezessel , nyomatekkal , tartomanyban , elettartammal jon ki. 

Bye
dexter
Sent from my HTC

-----Original Message-----
From: Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>
Sent: Friday, November 05, 2010 9:43
To: elektro at tesla.hu <elektro at tesla.hu>
Subject: Re: [elektro] Elektromos gázpedál

Szegeny kevereknel csunyan felmegy a karosanyag emisszio eleg meredeken. Ez sztem nem sotetzoldseg :) Inkabb +1 liter meg +5-10% co2 mint ugyan ennyivel tobb nox sox co o3 pah korom miazmas. Nagyon nem tesz jot az embernek. 
Jo az a katalizator, hidd el!

Arnold

On 2010.11.05., at 8:35, Király, Gyula <kingkey at t-online.hu> wrote:

> Üdv!
> 
>> Többet éget el, de amit eléget azt "kultúráltan" teszi, kevesebb a  
>> károsanyag
>> benne, több a co2. Nekem szimpatikusabb igy. Mondjuk akár melyik ujjam  
>> harapom
>> fáj....
> 
> Azért szerintem hűljön ki a bele annak, aki kibrusztolta, hogy katalizátor  
> legyen.
> Ugyanis simán lehetne 20%-al kisebb benzinfogyasztás, hiszen a  
> katalizátornak ugye sztöchiometrikus keverék kell, arról szól a nóta.
> Noha normál esetben szegény keverék is frankó.
> Hú, de kedvelem a sötétződeket
> 
> Gyula
> 
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list