[elektro] Elektromos gázpedál

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Thu Nov 4 23:49:32 CET 2010


Többet éget el, de amit eléget azt "kultúráltan" teszi, kevesebb a károsanyag 
benne, több a co2. Nekem szimpatikusabb igy. Mondjuk akár melyik ujjam harapom 
fáj....

Ha csak az Alfám, Lanciám nézem.
Egyik EUR2, másik EUR3, motor ugyan az. Első büdösebb volt, nagyon ment. 
Másiknak semmi szaga, nem az a vadállat, viszont 400kg-mal nehezebb (más okból), 
és összegészében nem fogyaszt többet. (Sőt az 5-ös váltó miatt országúton 
kevesebbet.)

Versenyezni meg nem ezekkel kell :)
Ott egye meg a fene azt a +1 liter benyát átlagban amit arra használ hogy 
lejtmenetben melegen tartja a katalizátort (Lancia 4.5 liter lejtmenetben, Alfa 
0liter )meg lassabban ejti a fordulatot. stb stb.  Cserébe összességében jobban 
járunk co2-t leszámítva. Az meg a legkevésbé káros gáz, természet ismeri régóta, 
benne a körfolyamatban kőkeményen. Természet szabályoz, sok a co2, akkor majd 
megoldja hogy kevesebb legyen. Ellenben korom NOx PAH SOx stb stb stb-vel 
nemnagyon tud mit kezdeni direktben...ahogy mi sem.

Korom (por) meg lehet üvegházabb cucc mint a co2...
(http://www.tiszta.levego.hu/koromkampany.html)

Multkor lattam erről egy dokumentumfilmet hogy a preventiv ésszel történő 
égetése az erdőknek mennyivel kevesebb szutykot eredmenyez a levegőben mint 
mikor maguktól kapnak lángra és égnek heteken hónapokon át.... stb stb.
Asszem amcsiban újra bevezették hogy égetik az erdőket mikor ideje van. Nyáron 
igy nem ég porig. A lokális időjárásra is kihatással van a dolog érezhetően.

A.

On 2010.11.04. 23:07, charles hoss wrote:
> eleri a celjat , max parszor gyakrabban eri baleset , foloslegesen
> eget el parszaz liter benyat ...
>
> bye
> dexter
>
>
> 2010/11/4 Fuzesi Arnold<arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>> Celjat eleri.
>>
>> Akinek A-bol B-be kell legalabb nem mocskol annyit.
>> Akinek meg nem szimpi a dolog ugyis megtalalja a modjat.
>>
>> Teljesen jó ez így. :)
>>
>>
>> A.
>> On 2010.11.04. 21:42, fabi wrote:
>>> 2010-11-04 21:21 keltezéssel, charles hoss írta:
>>>> 2010/11/4 "L. Pásztor"<seasoft at invitel.hu>:
>>>>> charles hoss írta:
>>>>>> nem ismerem , csak a mellekhatasait .
>>>>>> valami hosszu integralasi ideju tag van benne , mert egyes gyartok
>>>>>> kevesbe sportos , (de legalabb sokat evo) vackai tetu lassan vesztik a
>>>>>> fordulatukat .
>>>>>>
>>>>> Bingó ! Ezt elfelejtettem !  Elvettem a gázt, és tovább pörgött a motor
>>>>> ... legalább jobban fogy a fékbetét  :)
>>>>>> valtaskor pillanatok alatt kene esnie a fordulatnak , de nem ez tortenik .
>>>>>> eddig azt hittem hogy az integralast sw-ben intezik - ha egy kondival
>>>>>> , akkor azt hiszem meg egy fejjel csokkent a gyarto a szememben - de
>>>>>> igazabol felvidit :) ha igy van , akkor ki lehet herelni ezt az
>>>>>> elmebajt az autokbol .
>>>>>>
>>>>> A francia autók rettenetesen messze állnak tőlem. Évek óta nem ültem
>>>>> bennük - most ért a meglepetés ....
>>>>
>>>> naja . amikor orvoslatogato haver 8 literes normajanal az opel 1.4 ,
>>>> 5-6 literbol jott ki , a hosszu atlaga 5.6 volt .
>>>> aztan atult egy 1.4-es migrenbe es nem tudta 8 ala vinni a fogyasztasat ...
>>>> az egy allatorvosi lo .
>>>
>>> Az én járgányom (1.6-os benzines Ford), gyári, de nem EU-s vezérlővel
>>> megy, azóta rendesen gyorsul, nem rángat, és kuplungoláskor nem
>>> piszkálja a gázt. Ha nincs sietős dolgom simán elmegy 6 - 6.2 vel (saját
>>> mérése szerint, de pontosnak tűnik), ha meg sietek, akkor össze lehet
>>> terelni a ménest. Témához valamit konyító barátaim szerint minden baj
>>> oka az EU normákat betartó idióta szoftver, amivel a fejlesztők is sokat
>>> szívnak, telerakják hülye trükkökkel, de igazán jó sose lesz.
>>>
>>> ---
>>> fabi
>>>
>>>>
>>>> bye
>>>> dexter
>>>>
>>>> -----------------------------------------
>>>>              elektro[-flame|-etc]
>>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>             elektro[-flame|-etc]
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>
>
> -----------------------------------------
>            elektro[-flame|-etc]
>



More information about the Elektro mailing list