[elektro] O2 szenzor

trebi at algoritmic.hu trebi at algoritmic.hu
Fri May 7 16:56:47 CEST 2010


Mérj rá. Egészen minimális, pár mV hibafeszültséget ad a testelés. A 
kipuffgáz viszont, ha semennyire sincs letestelve az adott .csőszakasz, 
száraz időben szépen fel tudja tölteni sztatikusan, ami vidám jelenségeket 
produkál. Nem véletlenül teszik oda a gyárak.

Trebitsch
----- Original Message ----- 
From: "Moczik Gabor" <pm_levlista at progzmaster.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, May 07, 2010 11:53 AM
Subject: Re: [elektro] O2 szenzor


jhidvegi wrote:
> trebi at algoritmic.hu wrote:
>> Perszehogy, csak hát ez nem egy laborműszer, hanem egy autó. Itt 10%
>> mérési hiba a kutyát nem érdekli, annál meg mindig kisebb szonda
>> testpotenciál ugribugri alakul ki, ha nagyon hülyén van kialakítva a
>> testelési rendszer, akkor is. Ha 0.1V-nál nagyobb, az már hiba, nem
>> tulajdonság. :)
>
> Végülis ennyit lehet áldozni az egyszerűség oltárán. Akkor lenne gond, ha 
> pl
> ennek a lamgda szondának nem 0...1V lenne a kimenőjele, hanem 0...60mV 
> mondjuk.
> Akkor már kéne valamit furmánykodni.

Ha a kasznit kívül nem földeled hozzá a lambda jel-test kábelhez, akkor
ez a probléma nem áll fenn. Többek között ezért találták ki a
négyvezetékes szondát, amit így könnyen elronthatunk.

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list