[elektro] E85

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
Mon Mar 22 20:52:12 CET 2010


de miert is kellene valtoztatni az elogyujtast?

vajk





________________________________
From: potyo <potyo.ada at gmail.com>
To: elektro at tesla.hu
Sent: Mon, 22 March, 2010 20:41:50
Subject: Re: [elektro] E85

Mondjuk szerintem ha van kopogásszenzor a motoron (tizen X éve talán
mindegyiken), akkor azzal meg lehetne - legalábbis valamennyire -
oldani. A bemenő jelet kellene időben egy kicsit előbbre hozni, aztán
a kopogásszenzor jele alapján meg a vezérlő majd korrigál. Persze
sokat nem lehet így nyerni, mert ha a gyári tűrésen túl lesz az
eltérés a jelekben, akkor ugrálna check engine-el. De valamennyit
biztosan lehetne.

charles hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2010. március 22. 20:35):
> gyujtasidopontot tolni nem annyira trivialis mint az impulzus hosszat
> megnyujtani .
> siman egy kulso elektronikaval egyaltalan nem sima ugy . szerintem ezert nem
> fogtak bele .
>
> bye
> dexter
>
>
> 2010. március 22. 20:18 Szali Sandor írta, <szali.sandor at gmail.com>:
>
>> Tovabbra se latok olyan elektronikat ami az elogyujtast allitana.
>> Gondolom ez mar csak a chiptuning lenne.
>>
>> -----------------------------------------
>>          elektro[-flame|-etc]
>>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


      


More information about the Elektro mailing list