[elektro] akku kerdes
Karoly Kovacs
koka55 at yahoo.com
Thu Mar 18 10:02:45 CET 2010
Ezert is voltak regebben olyan inditast segito kapcsolasok, meg
talan kapni is lehetett, amelyekben csak ceruzaelemek voltak
(vagy AA meretu NiCd aksik), mert arra a rovid idore ezek is
kepesek annyi plusz ménküt adni, amennyivel beindul a talicska.
Karoly
----- Original Message ----
> From: vajk fekete <halaloszto at yahoo.co.uk>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Thu, March 18, 2010 9:58:45 AM
> Subject: Re: [elektro] akku kerdes
>
> mennyi az inditomotor arama? durva esetben 200A
egy pocc-roff inditozas
> mennyi ido? kevesebb mint 1 sec.
az ugye 0.056Ah.
a durva sutes miatt
> szar az akku hatasfoka, mondjuk 20%. tehat valojaban 0.26Ah kapacitas kell a
> beinditashoz. barmilyen kicsi akksi jo lenne, ami tudja a szukseges aramot.
> majdhogynem egy nagyobb kondi jo lenne.
ha a 65Ah akksid mar az eredeti
> kapac 1/20-adat tudja csak, de leadja a 200A-t egy masodpercre, akkor be fog
> indulni a kocsi, es semmit nem veszel eszre. viszont felora helyzetjelzo vagy
> egy het riaszto utan mar nem
> indul.
vajk
________________________________
From:
> Szabó Zoltán <
> href="mailto:Szabo.Zoltan at mfb.hu">Szabo.Zoltan at mfb.hu>
To:
> ymailto="mailto:elektro at tesla.hu"
> href="mailto:elektro at tesla.hu">elektro at tesla.hu
Sent: Thu, 18 March, 2010
> 9:47:48
Subject: Re: [elektro] akku kerdes
Gondolkodtam én mindenen,
> de ilyet még nem láttam. 10 perc töltés elég volt neki, utána pöcc-röff.
> Egyszerűen nem értettem a dolgot. A szervizben annyit mondtak, hogy a gyári
> Vectra akksik ilyenek és mázlim volt, hogy így megúsztam. Állítólag egyik
> pillanatról a másikra halnak meg. Mondjuk a vége ilyen is
> lett.
Zoli
-----Original Message-----
From:
> ymailto="mailto:elektro-bounces at tesla.hu"
> href="mailto:elektro-bounces at tesla.hu">elektro-bounces at tesla.hu [mailto:
> ymailto="mailto:elektro-bounces at tesla.hu"
> href="mailto:elektro-bounces at tesla.hu">elektro-bounces at tesla.hu] On Behalf
> Of (G)feri
Sent: Thursday, March 18, 2010 9:36 AM
To:
> ymailto="mailto:elektro at tesla.hu"
> href="mailto:elektro at tesla.hu">elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro]
> akku kerdes
Szabó,
Wednesday, March 17, 2010, 9:25:36 PM, you
> wrote:
Szabó> Hali!
Szabó> Nem értek egyet!
Szabó>
> A vectrámnál előfordult egyszer, hogy reggel meg sem nyikkant az akku
> (a
Szabó> zöld pötty nem látszott!). Előtte vidéken voltam, 3 éves akkuról
> van szó. 10
Szabó> perc töltés után, mint újkorában. Utána még 3 évet bírt
> hiba nélkül. Nem
Szabó> gyengén indított, egyáltalán nem pörgette az
> önindítót (8 V volt benne).
Azon nem gondolkoztál el, hogy egy hosszú út
> után, hogyan lehetséges,
hogy másnap reggelre tök le van merülve az akkud és
> utána meg még 3
évig semmi gond? Valamivel lemerítetted. Esetleg út közben
> volt(ak)
rajta valami nagy fogyasztó(k), vagy ami valószínűbb, hogy
> hazaérkezés
után maradt valami bekapcsolva, nyitva, miután fáradtan ott
> hagytad. Erre utal a
8V -os akkufesz is. Terheletlen akksi 1 nap alatt csak
> úgy magától nem
merűl le annyira. De ezt már úgyse tudjuk meg :).
Best
> regards,
(G)feri
> mailto:
> ymailto="mailto:elektroslista at freemail.hu"
> href="mailto:elektroslista at freemail.hu">elektroslista at freemail.hu
-----------------------------------------
>
> elektro[-flame|-etc]
-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
-----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list