[elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Tue Mar 9 08:17:49 CET 2010


Ujabb erv arra hogy ne legyen olyan autom amiben mar az elemi szerviz dolgokat sem tudom megcsinelni :(
Gondolom a szervizdoksi sincs fent a neten.

Bye
dexter

Sent from my 3g cerebral implant

-----Original Message-----
From: Jordán Gábor <jordang.elektro at gmail.com>
Sent: Tuesday, March 09, 2010 0:31
To: elektro at tesla.hu
Subject: Re: [elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni

A tárgyban annyit írtam, hogy VW, ez éppen mostani kombi golf esp-vel 
meg abs szenzoron alapuló keréknyomás őrrel, de felfelé, amiben széria 
az esp, állítólag azokat ugyanígy kell tanítani. Érdekes, hogy az előző 
sorozatú passatnál az akksiról többször levettem a sarut a hifi miatt, 
de annál nem volt gond. Igaz, nem volt több 1 percnél a művelet, most 
meg vagy fél óra volt mire rászántam magam, hogy berakjam a tartalék 
akksit este.

ÜDV JG

Acs Gabor írta:
> Ez milyen autó?
>
>
> Gábor
>
> Jordán Gábor írta:
>   
>> Én nemrég sikeresen lemeríettem a nagy hidegben az akksit rajtahagyott 
>> helyzetjelzőkkel. Éppen beröffent, hazamentem (15km) kicseréltem az 
>> akksit egy régi akksira amit otthon feltöltve tartok, éjjel töltés, 
>> reggel be a saját akksija. Ami volt visszajlező, szinte minden 
>> világított. Pár km után elaludt sok, ami maradt : keréknyomás, 
>> szervokormány, esp. Felhívtam a szervízt, aki nem értette miért vettem 
>> ki az akksit (jobbnak láttam a lakásban tölteni mint -10 Cfokban), 
>> elmagyaráztam neki, mire ők azt mondták : újra kell tanítani a szervót, 
>> a keréknyomás vackot, mindent ami világít. (Persze ez a második lépcső 
>> volt, a munkafelvételes szerint "nagy gondot" is okozhattam, elektronika 
>> csere is lehet belőle.A szervizes már normális volt, ő mondta az 
>> újratanítást). Mondtam ne máá, csak kivettem az akksit, azt hittem max a 
>> rádió tilt le.
>> Be kellett vigyem a szervízbe, mindenfélét csináltak vele a rádugott 
>> ámítógéppel, de a lényeg az volt, hogy a kormány elfordítás szenzort 
>> kellett tényleg újra tanítani, semmi mást. Annak viszont kellett a jele 
>> a fentiekhez. Az a procedúra, hogy 20km/h alatt haladva kitekerni 
>> ütközésig balra, majd jobbra a kormányt, majd haladni egyenesben. A 
>> lényeg viszont : állítólag ez a procedúra diag computer nélkül is megy. 
>> Ettől elaludt minden hibajelző lámpa ami még volt.
>> Azt javasolták még, ne vegyem ki soha az akksit, de ha valami miatt 
>> feltétlen ki kell, akkor vigyázzak, hogy a kulcs ne legyen benne.
>>
>> ÜDV JG
>>
>> .
>>
>>
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>     
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]

-----------------------------------------
          elektro[-flame|-etc]


More information about the Elektro mailing list