[elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
Tue Mar 9 00:45:59 CET 2010


Ja, a subjectet azt nem olvasom :))
De nem árt tudni amit leírtál, agyrém mire képesek ezek a mai vezérlések!
Eddig sem nagyon akartam belenyúlni az autómba...


Gábor

Jordán Gábor írta:
> A tárgyban annyit írtam, hogy VW, ez éppen mostani kombi golf esp-vel 
> meg abs szenzoron alapuló keréknyomás őrrel, de felfelé, amiben széria 
> az esp, állítólag azokat ugyanígy kell tanítani. Érdekes, hogy az előző 
> sorozatú passatnál az akksiról többször levettem a sarut a hifi miatt, 
> de annál nem volt gond. Igaz, nem volt több 1 percnél a művelet, most 
> meg vagy fél óra volt mire rászántam magam, hogy berakjam a tartalék 
> akksit este.
>
> ÜDV JG
>
> Acs Gabor írta:
>   
>> Ez milyen autó?
>>
>>
>> Gábor
>>
>> Jordán Gábor írta:
>>   
>>     
>>> Én nemrég sikeresen lemeríettem a nagy hidegben az akksit rajtahagyott 
>>> helyzetjelzőkkel. Éppen beröffent, hazamentem (15km) kicseréltem az 
>>> akksit egy régi akksira amit otthon feltöltve tartok, éjjel töltés, 
>>> reggel be a saját akksija. Ami volt visszajlező, szinte minden 
>>> világított. Pár km után elaludt sok, ami maradt : keréknyomás, 
>>> szervokormány, esp. Felhívtam a szervízt, aki nem értette miért vettem 
>>> ki az akksit (jobbnak láttam a lakásban tölteni mint -10 Cfokban), 
>>> elmagyaráztam neki, mire ők azt mondták : újra kell tanítani a szervót, 
>>> a keréknyomás vackot, mindent ami világít. (Persze ez a második lépcső 
>>> volt, a munkafelvételes szerint "nagy gondot" is okozhattam, elektronika 
>>> csere is lehet belőle.A szervizes már normális volt, ő mondta az 
>>> újratanítást). Mondtam ne máá, csak kivettem az akksit, azt hittem max a 
>>> rádió tilt le.
>>> Be kellett vigyem a szervízbe, mindenfélét csináltak vele a rádugott 
>>> ámítógéppel, de a lényeg az volt, hogy a kormány elfordítás szenzort 
>>> kellett tényleg újra tanítani, semmi mást. Annak viszont kellett a jele 
>>> a fentiekhez. Az a procedúra, hogy 20km/h alatt haladva kitekerni 
>>> ütközésig balra, majd jobbra a kormányt, majd haladni egyenesben. A 
>>> lényeg viszont : állítólag ez a procedúra diag computer nélkül is megy. 
>>> Ettől elaludt minden hibajelző lámpa ami még volt.
>>> Azt javasolták még, ne vegyem ki soha az akksit, de ha valami miatt 
>>> feltétlen ki kell, akkor vigyázzak, hogy a kulcs ne legyen benne.
>>>
>>> ÜDV JG
>>>
>>> .
>>>
>>>
>>> -----------------------------------------
>>>           elektro[-flame|-etc]
>>>     
>>>       
>> -----------------------------------------
>>           elektro[-flame|-etc]
>>     
>
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list