[elektro] Nissan Almera számitógép- VW trükk, érdemes tudni

Jordán Gábor jordang.elektro at gmail.com
Mon Mar 8 23:37:10 CET 2010


Én nemrég sikeresen lemeríettem a nagy hidegben az akksit rajtahagyott 
helyzetjelzőkkel. Éppen beröffent, hazamentem (15km) kicseréltem az 
akksit egy régi akksira amit otthon feltöltve tartok, éjjel töltés, 
reggel be a saját akksija. Ami volt visszajlező, szinte minden 
világított. Pár km után elaludt sok, ami maradt : keréknyomás, 
szervokormány, esp. Felhívtam a szervízt, aki nem értette miért vettem 
ki az akksit (jobbnak láttam a lakásban tölteni mint -10 Cfokban), 
elmagyaráztam neki, mire ők azt mondták : újra kell tanítani a szervót, 
a keréknyomás vackot, mindent ami világít. (Persze ez a második lépcső 
volt, a munkafelvételes szerint "nagy gondot" is okozhattam, elektronika 
csere is lehet belőle.A szervizes már normális volt, ő mondta az 
újratanítást). Mondtam ne máá, csak kivettem az akksit, azt hittem max a 
rádió tilt le.
Be kellett vigyem a szervízbe, mindenfélét csináltak vele a rádugott 
ámítógéppel, de a lényeg az volt, hogy a kormány elfordítás szenzort 
kellett tényleg újra tanítani, semmi mást. Annak viszont kellett a jele 
a fentiekhez. Az a procedúra, hogy 20km/h alatt haladva kitekerni 
ütközésig balra, majd jobbra a kormányt, majd haladni egyenesben. A 
lényeg viszont : állítólag ez a procedúra diag computer nélkül is megy. 
Ettől elaludt minden hibajelző lámpa ami még volt.
Azt javasolták még, ne vegyem ki soha az akksit, de ha valami miatt 
feltétlen ki kell, akkor vigyázzak, hogy a kulcs ne legyen benne.

ÜDV JG

.




More information about the Elektro mailing list