[elektro] Nissan Almera számitógép
potyo
potyo.ada at gmail.com
Mon Mar 8 22:56:55 CET 2010
Közvetett, vagyis a szívócsőbe fecskendező motornál lehet ezt
megcsinálni. Ha az elektronika nem kap jelet a vezérműtengelytől,
akkor fele-fele mennyiséget ad minden főtengelyfordulatra, illetve
minden főtengelyfordulatnál szikrát is ad azokba a hengerekbe, amik
épp a felső holtponton vannak. A szikra ugye amikor rossz helyre jön,
akkor a kipufogóütem végébe kerül, tehát az nem okoz problémát (eleve
léteznek olyan rendszerek, amiknél csak hengerszám/2 trafó van, és
mindig mindkét hengerbe dob szikrát. Az pedig, hogy a szívócsőben
mikor történik a keverék előállítása, az szintén nagyjából mindegy.
Nem teljesen mindegy, mert a keverékképzés biztosan nem ideális, de
nincs kétszeres benzinmennyiség, és azért nem akkora tragédia, hogy ne
tudjon akár teljesítmény és/vagy fordulatkorláttal továbbmenni.
Stolmár Tamás <knight at borsodi.qualitis.hu> írta (2010. március 8. 22:41):
> potyo írta:
>
> Biztos hogy jót tesz a plusz benzin a motornak (kenés) és a katalizátornak?
>> Dízelnél elég problémás lenne, ha a szívóütembe fecskendezne. De a
>> közvetett befecskendezésű benzineseknél tényleg elmehetne minden autó
>> az egyik jeladó hibájával...
>>
>> 2010/3/8 Fuzesi Arnold <arnold.fuzesi.lista at gmail.com>:
>>
>>> Alfa V6 beindul meg megy is minden zokszó nélkül.
>>>
>>> (Igaz egyszerre két hengerbe fecskendez mert nem tudja eldonteni melyikbe kell.)
>>>
>>>
>>> A.
>>> On 2010. 03. 08. 21:07, Moczik Gabor wrote:
>>> common-rail lenne.
>>>
>>>> Lehet vezérműtengely jeladó hiba, valószínűleg addig semmit nem
>>>> fecskendez be amég nincs jel. Stb. ilyesmi...
>>>>
>>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list