[elektro] Nissan Almera számitógép

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Mar 8 22:26:13 CET 2010


Detto. Nalam ugyan ez volt.
ABS hiba, valto hiba, leall, nemindul, majd elindul es minden oke 10km-ig.
Aztan megint hiba, nemindul leall stb. Káosz.

A motorterben a szerelo elfelejtett meghuzni egy testkabel csavart.....

A.
On 2010. 03. 08. 21:49, Moczik Gabor wrote:
> P Á wrote:
>> Lehet.De amikor bevittem a szg semmilyen hibaüzenetet nem irt ki a
>> diagnosztikára. És ezzel nem tudtak mit kezdeni. Na akkor vetettek egy uj
>> aksit, és csodák csodája beindult vele. De 2 km után megáltam és aztán nem
>> volt hajlandó ujraindulni.
> 
> Na, innentől hétszentség hogy valami más probléma lesz.
> Sok vezérlő letilt ha kevés a tápfesz. Haverral is jártunk így. Szét 
> volt bontva az egész autó. Visszaszerelésnél lemaradt az ECU testkábel a 
> blokkról, hozzáért, de szar volt a kontakt, esett vagy 3V rajta. Az volt 
> a jelenség, hogy néha nem indult, de kiszállva 2m-t tolva azonnal 
> röffent. Beletellt egy időbe mire rájöttünk, hogy az ECU-n rossz a föld, 
>   de ez már utána megmagyarázta a jelenséget: az önindító miatt leesik a 
> fesz, és a kontakthiba miatti plusz feszeséssel együtt ez már a tiltási 
> küszöb alatt volt.
> 
> Szóval akkor nézd meg van-e töltés (majd ha beindul :-) ), fel van-e 
> töltve teljesen az akku, indítózásnál mennyire esik le a fesz. ECU GND 
> és az akkusaru között mennyi fesz esik, ugyanez a 12V-os ágon is 
> előfordulhat, bár ritkább.
> 
> Mivel ment az autó, ez szinte 100% hogy kontakthiba. Ha az autóban 
> nincs, akkor az ECU-ban egy forrasztás...
> 
> Hacsak a szervízben közben nem "oldották meg" hogy legyen más hiba...
> 



More information about the Elektro mailing list