[elektro] Húúmennyiminden
Skandar Graun
sgraun at gmail.com
Fri Mar 5 21:49:46 CET 2010
Én nem várom el a prompt választ.
Ha nem tud rá válaszolni, továbbítsa annak, aki tud.
A legtöbb ügyfélszolgálatnál ilyenkor a következőt kapom: - Elnézést,
akkor kapcsolok egy műszaki kollégát...
Itt meg csak email lenne, még ezt sem kell mondani.
2010/3/5 Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>:
> Xorn írta:
>> Az. Egy hozzaerto nem fog ott ulni es telefont kapkodni, hulye
>> ugyfelekkel torodni. Annyit nem tudnak neki fizetni. Aki meg hajlando
>> es odaul, az tenyleg droid, annyit is tud es annyi penzt is kap.
>>
>> 1996-ban meg mernokok ultunk a MatavNet telefonos helpdeszkajan. Ma...? :-(
>
> Egy ilyen ugyfelszolga nem is arra valo, hogy a site bugjait vadassza.
> Neki az az alapallapot, hogy a site kifogastalanul mukodik, es a
> felhasznalok meg kuldik, hogy jaj pozitiv helyett semlegest adtam, kerem
> kaccsojjaki.
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list