[elektro] Sebességmérés

Karoly Kovacs koka55 at yahoo.com
Tue Jun 15 08:32:15 CEST 2010


Ez igaz, varosban en is lassan hajtok, de en igazandibol
nem erre hegyeztem ki a mondanivalomat, hanem arra,
hogy a regi, %-os tureshatar realisabb, mint az uj, konstans
4km/h-as. Hisz ha 130 helyett 134-135-tel megyunk, az
minden fizikai szempontbol majdnem ugyanaz.

Karoly

 -----------------------------------------------------
"Houston, I am the problem!"



----- Original Message ----
> From: Xorn <toth.endre at gmail.com>
> To: elektro at tesla.hu
> Sent: Tue, June 15, 2010 8:25:20 AM
> Subject: Re: [elektro] Sebességmérés
> 
> Angliaban pl. 32-ert mar megy a bunti, 34-ert mar Kresz utankepzo
tanfolyam 
> jar (!!!). Ott azt mondjak, hogy ha nem vagy benne biztos,
hogy nem leped tul 
> a 30-at, akkor menj lassabban. Azutan lehet intezni
a szabadsagot a cegnel 
> aznapra stb. Itt nem is igazabol az 50 font a
buntetes, hanem az, hogy egesz 
> nap ott tagitjak az ember fejet, bar
baratom elmondasa szerint nem 
> propagandaszoveggel, hanem igen
erzekletes bemutatoval, ertheto 
> magyarazatokkal, hogy miert is nem jo
otlet 
> href="http://30.as">30.as zobana 30-nal gyorsabban menni.

Volt reklam 
> is, kislanyt elgazolja az autos 40-nel, felkenodik a fara,
meghal. Azutan az 
> egesz kicsit visszaforog, eppen csak annyival, hogy
egy 30-cal torteno 
> gazolas vegeredmenyeig erjunk. A kislany megrezzen
es felnez. Hozza a szoveg: 
> "Gazolj el 40-nel, es 80% esellyel
meghalok. Gazolj el 30-cal, es 80% eselyem 
> van a tulelesre."

Best regards,
Andy

2010/6/15 Karoly Kovacs 
> <
> href="mailto:koka55 at yahoo.com">koka55 at yahoo.com>:
> Igen, en is 
> hallottam ismerosoktol, hogy - eddig legalabbis -
> a "jobb erzesu" 
> rendorok "csalni" szoktak, feljebb allitjak az
> orat, nem minden rendor 
> g..ci. :)))
>
> Hogy ezutan hogyan lesz, az ki van zarva, mert nem 
> tudom.
>
> Karoly
>
> 
>  -----------------------------------------------------
> "Houston, I am 
> the problem!"
>
>
>
> ----- Original Message 
> ----
>> From: Xorn <
> href="mailto:toth.endre at gmail.com">toth.endre at gmail.com>
>> To: 
> 
> href="mailto:elektro at tesla.hu">elektro at tesla.hu
>> Sent: Tue, June 
> 15, 2010 8:14:42 AM
>> Subject: Re: [elektro] 
> Sebességmérés
>>
>> 2010/6/15 Király Gyula <
>> 
> href="mailto:
> href="mailto:kingkey at t-online.hu">kingkey at t-online.hu">
> ymailto="mailto:kingkey at t-online.hu" 
> href="mailto:kingkey at t-online.hu">kingkey at t-online.hu>:
>>
>> 
> A
>> mérő pontosságát szezononként egyszer, 1 km idejének mérésével 
> el
>> lehet
>> intézni....}}}
>> Erről a 
> mérőke-hibáról van egy pici könyvem, a
>> digitálisak azért 
> nyilván
>> szándékosan csalnak, a régi, örvényáramúakról
>> 
> lehetett könyvecskét írni,
>> de az eszme azoknál is ugyanaz 
> volt.
>>
>> Amúgy a múltkor találtam a neten táblázatot, hogy 
> Fejér megyében milyen
>>
>> táblánál, mekkora túllépést mivel 
> honorálnak.
>> A fene essen bele, nem
>> találom a linket, 
> pedig 50-nél 63 még büntetlen volt.
>> Csak ne vegye ezt
>> 
> senki készpénznek...:}}
>
> Ex-rendor ismeros szerint 65-re allitjak 
> 50-nel a
>> traffit. Ebbe minden
> belefer, az is, hogy csal egy 
> kicsit az ora, pontatlan a
>> mutatos
> muszer leolvasasa, meg 
> egy pillanatnyi elbambulas is - aki viszont
>> ezt
> meguti, azt 
> megutik, es azt kell mondjam, jogosan.
>
> Best
>> 
> regards,
> Andy
>
> 
> -----------------------------------------
>
>>         
> elektro[-flame|-etc]
>
>
>
>
> 
> -----------------------------------------
>         
>  elektro[-flame|-etc]

-----------------------------------------
  
>         elektro[-flame|-etc]


      



More information about the Elektro mailing list