[elektro] vizzel mukodo auto THERMODINAMIKA FÖTÉTELEI

charles hoss charles.hoss at gmail.com
Thu Jun 3 12:10:12 CEST 2010


az aluminium nem jo hajtoanyag - de megis . nem parolog , nem romlik meg ,
nem savasodik , korlatlanul lehet megujulo energiabol termelni stb
ha energia _hordozonak_ tekintjuk es az elektroliziset meg tudjuk csinalni
hatekonyan , akkor lehet jo .
bar ezt mondtak a karbamidrol is - es az egy kicsit egyszerubb ha jol
emlekszem
bye
dexter


2010/6/3 AwoL <awol at tvn.hu>

> De az aluminium gyártását akkor ezek szerint támogatják?
> Merthogy olcsó. Vagy nincs mégse akkora haszon rajta, vagy mégis alacsony
> az előállítási költsége.
> Vagy mégis a fosziliák kiaknázása a gazdaságosabb, ami ökológiai
> katasztrófához vezet?
> Nem hinném hogy a kőolaj kitermelése és ilyen módon való felhasználása
> olcsóbb lenne
> minden szinten mint egy aluminiumos galliumos vízbontásos megoldás...
> Arról nem beszélve hogy leírják hogy újra felhasználhatóvá lehet tenni.
> Vagyis nincs messze akkora
> veszteség rajta mint a kőolaj alapú dolgokon...
> De ez szigorúan SZVSZ.
>
> On 2010.06.03, at 11:40, hg12345 wrote:
>
> > Érdemes lenne elolvasni a középiskolás anyagot.
> > Energia nem keletkezik....
> > A veszteségek miatt mindig negativ!!!!! az energia mérleg, ugyan
> kérdéses, hogy mennyire. De ezek az átalakítások főleg az Alumunium
> redukálása igen energia igényes folyamatok, nem véletlen, hogy az alukohókat
> közvetlenűl az erőmüvek mellé telepítik. A maradék veszélyes hulladékkal meg
> mit csinálsz?
> >
> > Ezek zöld energiákat felhasználó berendezések legtöbbször még a saját
> ökölábnyomukat se tudják kitermelni :-() De a világ legjobb üzlete, mert
> amit támogatnak és akit támogatnak az a mi adókból teszik megkérdezésünk
> nélkül!!!!
> > Itt az ár teljesen mindegy főleg hogy a sokat lehessen kivenni......
> > Természetesen akik e mellett beszélnék azok rettentő érdekeltek, akik meg
> hallgatják (és örülnek) azok amőbát játszottak általános és középiskolás
> fizikaórákon. A politikusoknál ez teljesen mindegy ők úgyse tudnak semmit,
> csak azt hogy az is vissza ad aki eladja és az is aki támogatást kapja,
> "erről is arról is nekik fütyül a fülemüle".........
> >
> >
> >
> > "Bodosi Balázs" <bbalazs at phys.szote.u-szeged.hu> írta:
> >> Igaza volt annak, aki azt irta, hogy ez az auto aluminiummal megy. Az >
> > energiat tenyleg az biztositja.>
> > Egyebkent eloszor ez valami hazi eromu cimen futott. A lenyege: viz alatt
> >
> > szikrat kepeznek egy aludrot vegen, ami tulkeppen helyileg bontja a
> vizet, >
> > az oxigent azonnal elhasznalva. A felesleges aluminiumoxid pedig
> leullepszik >
> > az aljara. Egyebkent (mintha) azert az oldat kemhatasa is megvaltozna, de
> >
> > nem emlexem. Szoval a kerdes ott van, hogy mennyi is az annyi.>
> >>
> > Ha egy auto 4 utemu, akkor utemenkent van egy robbanas egy negyhengeres >
> > motorban, ami legyen mondjuk 500ml. Ha durvan szamolunk, akkor mondjuk a
> >
> > levego 20%-a oxigen, akkor ket terfogatresz hidrogenhez kell egy >
> > terfogatresz oxigen (mondom, durvan szamolunk, csak nagysagrendileg,
> tehat a >
> > hidrogen persze higabb), de ez az oxigen 5 terfogatresz levegoben van
> csak. >
> > Tehat 500*2/7 ml , kb 130ml hidrogen kell egyetlen robbanashoz egy
> hengerben >
> > minden motorfordulatra..>
> > Egy mol H2 gaz 24liter terfogatu, sulya 2g. Ez kb 18g vizben van benne >
> > (2+16, atomok molsulya). Vagyis egy liter hidrogenhez kell 18/24 g viz,
> kb >
> > 1g. Ezt az egy fordulatra eso kb 0.1g. Percenkent fordul a motor 3000-et
> >
> > mondjuk, az 300g percenkent, orankent 18 liter viz felhasznalasat >
> > jelenti.Kicsit nagyobb viztartaly mint benzintank, de mukodhet elvileg.>
> >>
> > A masik kerdeshez nincs eleg adatom, ez az aluminium egesekor
> felszabadulo >
> > energia, valamint az egesz folyamat hatasfoka, tehat mennyit kell a >
> > szikrakepzesre forditani ebbol, illetve a tartaly viz mennyire melegedik.
> Ez >
> > DONTOEN befolyasolja, hogy megeri-e!!>
> > Az otlet egyebkent mukodhet energetikailag, mivel itt aluminiumot egetunk
> el >
> > tulajdonkeppen.>
> > Az aluminium a foldkeregben igen nagy gyakorisaggal fordul elo. Az ilyen
> >
> > hidrogenes-vizbontasos jatek elonye, hogy a hidrogen in situ keletkezik,
> nem >
> > kell tarolni. A keletkezett aluminiumoxid redukalhato valamilyen >
> > hatasfokkal, amihez elektromos energia kell, amit viszont alternativ
> modon >
> > is elo lehetne allitani. De a hatasfok itt is kerdeses.>
> >>
> > Mindenesetre jelen pillanatban az autozas jovojet en egy olyan, magas >
> > energiatartalmu anyagban latom (ez nem a viz, de pl. esetleg aluminium >
> > lehet), ami megfelelo modon kezelve nem mergezo, vegtermekeit ossze lehet
> >
> > gyujteni es vissza lehet alakitani (szelsoseges esetben ez ugye nem mas,
> >
> > mint az akkumulator).>
> >>
> >>
> >>
> > ----------------------------------------->
> >          elektro[-flame|-etc]>
> >
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> Üdv: AwoL
>
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list