[elektro] elmeleti kerdes
charles hoss
charles.hoss at gmail.com
Thu Jun 3 01:44:55 CEST 2010
2010. június 3. 0:29 Erdos Zoltan írta, <silverst at t-online.hu>:
> Ha egy villanyautos rendszerben az aglomeracios korzetet akkurol taplalt
> villanyautokkal kepzelem el, mondjuk 30-40 km, akkor az ebbol a tavbol
> munkaba es haza jaroknak 60-80, esetleg 100 km-re eleg akku kapacitassal
> kell rendelkezniuk.
> Egy atlagos mai auto+szukseges mennyisegu akku feltetelezzuk, hogy
> megall 1,5 tonna korul.
>
itt van az elso hiba .
a "mai" auto negy-ot szemelyes , oriasi csomagterrel es olyan kenyelemmel
ami tobboras benttartozkodasra van kihegyezve .
ehhez kepest a bejaros auto fel , nagyon max haromnegyed oras es ket
szemelyes .
ez pedig nagyon max fel tonna , inkabb kevesebb
mivel ezen autok hasznalata jellemzoen reggeli munkaba es delutani
> hazamenetel, igy lehetseges a munkaido alatt ujratolteni, tehat fele
> akku kapacitas is elegseges lehet.
>
ha a pulit nezem , akkor az alap akkupakk 80km-t tud es 180Ah , 60 volt
amikor ezt alig egy ora alatt hasznaljuk fel , akkor ez inkabb csak 100 Ah ,
az olomakkuk gyengesege miatt
tehat ha egy jobb terhelhetosegu akkut tudnek bele szerezni , akkor eleg
lenne ugy 80Ah 60V ebbol siman kijonne negyven km , ovatoskodva 50-60
jelenleg egy negyutemu robogoblokk hozna a legjobb eredmenyt valami
streamliner kasznival .
egy elol ketkereku hatul egy kereku trike dontott ulessel es primitiv
futomuvel .
bye
dexter
More information about the Elektro
mailing list