[elektro] magnesszelep benzincsobe
Moczik Gabor
pm_levlista at progzmaster.hu
Thu Jul 22 22:00:26 CEST 2010
trebi at algoritmic.hu wrote:
> Nem akkora macera, pár griffcsipeszes drót kell csak hozzá. Hogy hol vágtad
> el az meg tökmindegy, elég ha tudja melyik pontokon kell a plusz. És azt
> tudja.
És vagy ezzel kezd, hogy mindent átköt a motortérben, vagy nem, és még
rá kell jönni hogy miért nem jó.
Meg lehet bontani mind a 4 vezérelt ECU kimenetet is az injektorhoz. Ha
nem úgy van felkészülve hogy visz saját kábelköteget és eleve a
motortérben köt be mindent, hanem bentről próbálkozik, akkor kell egy
kicsit szarakodni vele.
Át lehet szervezni egy kicsit a gyári kábelköteg lábkiosztását is,
mondjuk úgy, hogy ha rádugja bent a szabványos ECU-ját, akkor kapásból
tönkremenjen valami benne. Szervízben kicsit szívás. :-)
> A motortérzár hasznos.
Szerintem ez kulcsfontosságú. Elöl a kipattintós baszt le kell takarni,
hogy a rács felől csavarhúzóval ne lehessen kiügyeskedni, a nyitást meg
ki kell találni. Lehet mondjuk elektromágnessel is, a vezérlés átgondolandó.
> Meg az is, ha keresel olyan szenzort, ami nélkül nem
> működik a motor, és open collector kimenete van. Na azt nem megszakítani
> kell, hanem testelni egy láthatatlan helyen.
Ez mondjuk jó ötlet, bár nem jobb, ha rájön és hozzáfér, a csatlakozót
ugyanúgy széthúzhatja a motortérben...
> Meg ez a mágnesszelep is jó
> lehet, ha jól van beépítve: nem szokványos, és nm gyári megoldás, nem lehet
> készülni rá.
Csak ezt is megközelítőleg hozzáférhetetlen helyen kell beépíteni a
motortérben.
Az AC-kben amúgy van biztonsági lefújó szelep?
De szerintem legjobb a szórakozás, induljon csak el, aztán hol az
injektor szakadjon meg, következő próbálkozásra a TP szenzor, néha nem
húz majd be az indító mágnes, néha meg benzin nincs.
Kurva élet hogy ez ki fogja szívatni. :-)
--
((( Móczik Gábor )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))
More information about the Elektro
mailing list