[elektro] magnesszelep benzincsobe

Moczik Gabor pm_levlista at progzmaster.hu
Thu Jul 22 22:00:26 CEST 2010


trebi at algoritmic.hu wrote:
> Nem akkora macera, pár griffcsipeszes drót kell csak hozzá. Hogy hol vágtad 
> el az meg tökmindegy, elég ha tudja melyik pontokon kell a plusz. És azt 
> tudja.

És vagy ezzel kezd, hogy mindent átköt a motortérben, vagy nem, és még 
rá kell jönni hogy miért nem jó.

Meg lehet bontani mind a 4 vezérelt ECU kimenetet is az injektorhoz. Ha 
nem úgy van felkészülve hogy visz saját kábelköteget és eleve a 
motortérben köt be mindent, hanem bentről próbálkozik, akkor kell egy 
kicsit szarakodni vele.

Át lehet szervezni egy kicsit a gyári kábelköteg lábkiosztását is, 
mondjuk úgy, hogy ha rádugja bent a szabványos ECU-ját, akkor kapásból 
tönkremenjen valami benne. Szervízben kicsit szívás. :-)

> A motortérzár hasznos.

Szerintem ez kulcsfontosságú. Elöl a kipattintós baszt le kell takarni, 
hogy a rács felől csavarhúzóval ne lehessen kiügyeskedni, a nyitást meg 
ki kell találni. Lehet mondjuk elektromágnessel is, a vezérlés átgondolandó.

> Meg az is, ha keresel olyan szenzort, ami nélkül nem 
> működik a motor, és open collector kimenete van. Na azt nem megszakítani 
> kell, hanem testelni egy láthatatlan helyen.

Ez mondjuk jó ötlet, bár nem jobb, ha rájön és hozzáfér, a csatlakozót 
ugyanúgy széthúzhatja a motortérben...

> Meg ez a mágnesszelep is jó 
> lehet, ha jól van beépítve: nem szokványos, és nm gyári megoldás, nem lehet 
> készülni rá.

Csak ezt is megközelítőleg hozzáférhetetlen helyen kell beépíteni a 
motortérben.

Az AC-kben amúgy van biztonsági lefújó szelep?

De szerintem legjobb a szórakozás, induljon csak el, aztán hol az 
injektor szakadjon meg, következő próbálkozásra a TP szenzor, néha nem 
húz majd be az indító mágnes, néha meg benzin nincs.
Kurva élet hogy ez ki fogja szívatni. :-)

-- 
((( Móczik Gábor  )))--((( e|mail: pm-01 |@| progzmaster |.| hu )))
((( S.k.y.p.e.: moczik )))



More information about the Elektro mailing list