[elektro] ?zemanyag fogyaszt?sm?r?

Ökrös Miklós mokros at freemail.hu
Fri Apr 2 21:34:15 CEST 2010


Szia!

Igen, ezért kerülne bele ketto átfolyásméro, a ketto különbözete a valós
fogyasztás.
Rákérdeztem dízelt sokat látott ismerosre, o is azt mondta, hogy az
adagolóba meno csövön viszonylag egyenletes az áramlás, valószínuleg nem fog
gondot okozni.

Köszönöm az együttgondolkodást mindenkinek!

Miklós

----- Original Message ----- 
From: "Ambruzs Gábor" <ambruzsg at ___.hu>
To: <elektro at tesla.hu>
Sent: Friday, April 02, 2010 8:54 PM
Subject: Re: [elektro] ?zemanyag fogyaszt?sm?r?


plusz az adagolobol a felesleges gazolaj megy vissza a tankba...
azt meg ki kene vonni :)
amugy sztem a szivo oldalon nem nagyon lokod a cucc, az elotolto
szivattyu az egyenletesen szallit.

gabor

2010. 04. 02. 7:54 keltezéssel, Paulin Jozsef írta:
> Hali!
>
>
>> Dizel kocsiba szeretn?k fogyaszt?sm?r?t k?sz?teni ?s a v?lem?nyetekre
>>
> vagyok
>
>> k?v?ncsi.
>> A Trabantok ?tfoly?sm?r?je alkalmas-e g?zolaj m?r?s?re? A benzint b?rja,
>> gondolom a g?zolajjal sem lenne baja.
>>
> Nemt'om. Ne felejtsd el, hogy a Trabi ejtotartályos volt, így a lötty
> meglehetosen egyenletesen volt képes áramlani.
> Wartburgban, ahol benzinpumpa löködte a truttyot, már elé tettek egy
hasonló
> méretu kiegyenlíto dobot, aminek volt egy befolyása, egy kifolyása, meg
egy
> membrán választotta el a löttyöt a túloldalra zárt levegotol (légrugó!).
> Szóval ha anno ezt sorozatgyártásban használták, akkor érdemes figyelemmel
> lenni az áramlás egyenletességére!
>
> Üdv:_
> Jocó




More information about the Elektro mailing list