[elektro] laptop akku kimeles

GL lgreczi at gmail.com
Fri Apr 2 10:11:35 CEST 2010


>A megtartottak között néha keresek, de be kell látnom, hogy néha gyorsabb lenne
>újra kérdezni, mint megtalálni sok emil között a keresett infót.

Bocs, Gábornak írtad, de én is mint többezres levéltároló és
mint megszóllított ;-), hadd írjak.

Ez a 30e (+60e) levél nálam gyakorlatilag kb 50 %-ban céges
levelezés, kb 30%-ban néhány levlista (kb 10). Bár ez
utóbbiakból az olyan leveleket, amihez lövésem sincs és
vélhetően a közeljövően nem is lesz, azt törlöm.

Hogy esetleg valaki el se tudja képzelni, hogy egy 2 (-3-4)
éves levelet minek is kellene előszedni az csak azért van,
mert teljesen mást és másképp dolgozik.
Nekem műszaki kérdésekben például 3-4 gyártóval kell szinte
napi rendszerességgel kapcsolatot tartanom már sok éve, és az
előforduló support kérdésekben küldött és kapott levelezést a
saját érdekem megtartani, mert ha újra előkerül akkor egyrészt
hivatkozni kell rá, másrészt az időeltolódás, és a reakcióidők
miatt egyszerűbb megkeresni, mint újra kérdezni.
Az ügyfelekkel a helyzet ugyanez.
A Bat keresője szerintem elég jó ahhoz, hogy ez relatív könnyen
menjen.
Ahogy Gábor is leírta.

A másik a méret. A levelek egy részében benne vannak a
caatolmányok is, amik akár több megásak is lehetnek, ezért nagy
a helyfoglalás. Persze a küldött file-ok a file-szerverre (amiről
napi backup van ;-) ) a megfelelő helyre lementésre kerülnek,
de a biztonság mindenekelőtt :-D, jó, ha a levelezőben is
megvannak, pláne, mert nem lehet utólag vitatni, hogy mit
küldtem el, vagy mit kaptam éppen. :-)

Az elpatkolás utáni olvasás:
Kollégám ugyan csak egyszerűen elhagyta a céget, de a céges
levelezését még kilépés előtt leválogatta, és a nem személyes
tartalmú leveleket egyszerűen lementette, és én bizony néha
bele kell keressek, mert az ügyfelei (vevő és beszállító) egy
részét én nyertem meg.

Persze mindezekre lehet más megoldásokat kitalálni, talán
jobbakat is, pl. hibajegykezelő szoftverek és társai, de ahogy
látom (van olyanunk is :-) ), csak az adminisztrációt növeli
(lassítja az érdemi részt), és igazából csak arra jó, hogy
jól követni lehessen, ki mikor reagált, tartotta-e a
szerződésben előírt időket, és vita esetén lehessen követni a
folyamatot, de a tartalmi dolgok csak mellékesek.



More information about the Elektro mailing list