[elektro] lézerblokoló
Rancz Lajos
rancz at rancz.com
Mon Sep 7 14:53:01 CEST 2009
Helló Balázs!
A utak veszélyesek, a közutak vesztélyes üzem.
Oldalakat lehetne írni a kétrészre szakadt társaság igazának
bizonygatására, és ezen belül ahány ember annyi magánvélemény.
Írásomban arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy van olyan baleseti
statisztikánk, amelyet felhasználnak a gyorshajtók ellen.
A saját vándorló munkahelyem és életmódom miatt nem tehetem meg, hogy a
Nissan Navarámmal, amely teherautónak van ninősítve,
80-al szeljem át az országot hetente kétszer. A lehetséges helyeken,
mint az autópálya, tolom neki átlag 150 körül. Ennek a közlekedési
magatartásnek rendszeresen megfizettem az "adóját", de eljött a
rendőrség felfogásában az a pillanat, amikor már vége a békességnek, nem
elegendő
semennyi pénz, annyit büntetnek, amennyit akarnak. A lézerblokkoló ennek
betett, aki meg tudja és meri fizetni, annak ebből előnye származik.
Folytatódik a szembekötősdi, a rabló - pandur meccs még egy darabig.
Hangsúlyozom, hogy ez nem helyes, de az sem helyes, hogy kíváló műszaki
állapotban lévő profi autóval max. 80 -al kelljen közlekednem.
Maradjunk a horvátoknál, ahol a rendőr autópályán 150-et enged a fenti
típusnak. Természetesen a lakott területek az más kategória.
Szerencsére egyre kevesebbet kell lakott területen közlekednem országos
útjaimon.
A baleseti statisztikákat azok a fáradt buszvezetők és Európát járó
vendégmunkások rontják legjobban, aki félálomban mennek át Magyarországon.
Attól. hogy én az autópályán 80- al megyek, és még a kamionok is
előzgetnek, a veszélyforrás nem múlt el.
Kiváló rendőrségünknek ki kéne emelni a drogosokat, a fáradtakat, a
nagyon rosszul vezetőket, a betegeket, az alkalmatlan járműveket, a
rosszul málházott teherautókat, a súlykorlátokat, stb.
Egy ilyen gárdából összehozott biztonságos sebességhatárt számolni nem
lehet.
Csakhogy a közlekedési törvények betartatása innét kezdve lehetetlen,
tehát végezzünk legalább olyan pótcselekvést, ami jövedelmező
az államnak, és homok az emberek szemébe.
Amikor előzés közben satufékkel megállnak előtted egy hosszú sor
mellett, akkor ki a hibás?
Amikor darabolt vastag acéllemezek hullanak a teherautóról és vagdossák
le tükröket, szélvédőket, akkor ki a hibás?
A mikor megrakott román, lengyel busz vezetője elalszik és lesodródik
az autópályáról akkor mi van?
A rendőrség nem tesz semmit, viszont nagyon jó technikai feltételekkel
szedi a pénzt.
Ez a magyar közlekedés, és közbiztonság.
Én mint kicsit gyorshajtó, anyagilag támogatom az államot ebbéli
törekvésében.
Szemléletváltás talán ötven év múlva?
Üdv. Rancz Lajos.
More information about the Elektro
mailing list