[elektro] lézerblokoló

Rancz Lajos rancz at rancz.com
Mon Sep 7 14:53:01 CEST 2009


Helló Balázs!

A utak veszélyesek, a közutak vesztélyes üzem.
Oldalakat lehetne írni a kétrészre szakadt társaság igazának 
bizonygatására, és ezen belül ahány ember annyi magánvélemény.
Írásomban arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy van olyan baleseti 
statisztikánk, amelyet felhasználnak a gyorshajtók ellen.
A saját vándorló munkahelyem és életmódom miatt nem tehetem meg, hogy a 
Nissan Navarámmal, amely teherautónak van ninősítve,
80-al szeljem át az országot hetente kétszer. A lehetséges helyeken, 
mint az autópálya, tolom neki  átlag 150 körül. Ennek a közlekedési
magatartásnek rendszeresen megfizettem az "adóját", de eljött a 
rendőrség felfogásában az a pillanat, amikor már vége a békességnek, nem 
elegendő
semennyi pénz, annyit büntetnek, amennyit akarnak. A lézerblokkoló ennek 
betett, aki meg tudja és meri fizetni, annak ebből előnye származik.
Folytatódik a szembekötősdi, a rabló - pandur meccs még egy darabig.
Hangsúlyozom, hogy ez nem helyes, de az sem helyes, hogy kíváló műszaki 
állapotban lévő profi autóval max. 80 -al  kelljen közlekednem.
Maradjunk a horvátoknál, ahol a rendőr autópályán 150-et enged a fenti 
típusnak. Természetesen a lakott területek az más kategória.
Szerencsére egyre kevesebbet kell lakott területen közlekednem országos 
útjaimon.
A baleseti statisztikákat azok a fáradt buszvezetők és Európát járó 
vendégmunkások rontják legjobban, aki félálomban mennek át Magyarországon.
Attól. hogy én az autópályán 80- al megyek, és még a kamionok is 
előzgetnek, a veszélyforrás nem múlt el.
Kiváló rendőrségünknek ki kéne emelni a drogosokat, a fáradtakat, a 
nagyon rosszul vezetőket, a betegeket, az alkalmatlan járműveket, a 
rosszul málházott teherautókat, a súlykorlátokat, stb.
Egy ilyen gárdából összehozott biztonságos sebességhatárt számolni nem 
lehet.
Csakhogy a közlekedési törvények betartatása innét kezdve lehetetlen, 
tehát végezzünk legalább olyan pótcselekvést, ami jövedelmező
az államnak, és homok az emberek szemébe.
Amikor előzés közben satufékkel megállnak előtted egy hosszú sor 
mellett, akkor ki a hibás?
Amikor darabolt vastag acéllemezek hullanak a teherautóról és vagdossák 
le tükröket, szélvédőket, akkor ki a hibás?
A mikor megrakott román, lengyel busz vezetője elalszik és lesodródik  
az autópályáról akkor mi van?
A rendőrség nem tesz semmit, viszont nagyon jó technikai feltételekkel 
szedi a pénzt.
Ez a magyar közlekedés, és közbiztonság.
Én mint kicsit gyorshajtó, anyagilag támogatom az államot ebbéli 
törekvésében.
Szemléletváltás talán ötven év múlva?
Üdv. Rancz Lajos.



More information about the Elektro mailing list