[elektro] lezerblokkolo

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Sep 7 14:15:44 CEST 2009


Szamtalan ember azért hal meg mert szar autoban ült a balesetnél, vagy szar 
autot vezet.
Egy 70-nel be nem vett kanyarban a suzuki doblemeze kettevagott egy illeto"t...

a, 70-nel egy normalis auto ott nem fog kisodródni (megdobta egy úthullám...)
b, nem fogja kettévágni a doblemez, aminek semmi keresnivalója semmilyen 
körülmény között az utastérben.


Ennyi ero"vel minden suzukit be kéne zuzni, vagy kitenni rá a max 40 
sebességkorlátozó matricát.

Ritka retek autók mu"szakilag.... szememben az potenciális gyilkos aki ilyenben 
130-cal utazik autopalyan kiccsaláddal megrakva.

Nem az aki egy Ferrarival 200-zal.

-
haverral elmentunk ket hete motorozni.
Neki egy BMW 1200GS adventure van. Dupla lengo"kar elöl stb.
(Dakaron ezzel mennek, elég komoly motor mu"szakilag...)

Nekem egy Suzuki gsr-600. (...szép de azon túl hulladék)

A srác a barátno"jével ketten olyan stabilan motorozott hogy aszondtam innento"l 
nem megyünk egy tempot mert nem akarok meghalni. Majd beérem o"ket.

Az enyemnek jart a segge, legkisebb kavicson és arrébbkerült 30cm-t.
Úthullámok után kezelhetetlen volt. (1 éves motor, rendben a futómu", lengéscsill 
stb keménység rámállítva...ennél jobbat nem lehet kihozni belo"le)
A BMW meg két személlyel stabilan masszivan durván bedöntve íven maradt az 
egyenetlen koszos úton.

No comment.

Motort japánt soha többet.... arra való h meghaljon rajta az ember....használom 
robogónak...arra jó.

(Nem véletlen a 2-3x árkülönbség a BMW javára...)

Ugyan így autoban is megvan ez bo"ven.

A.

On 2009. 09. 07. 13:43, Abraham Gabor wrote:
>> On 2009. 09. 05. 23:36, Benedek István wrote:
>>>> Nem fényszóró kell hozzá ....
>>>> LED. Csak az adott pillanatban elsütni és irányítani kellene valahogy
>>> Hú mennyi furfangos ötlet volt már, csak a legegyszerubbre nem
>> akar gondolni
>>> senki? A sebességhatárok betartására! Mert ez a
>> legbiztonságosabb és semmibe
>>> se kerül sot, még spórolni is lehet vele. Persze az tény, hogy
>> semmi izgalom
>>> és kockázat nem lesz benne.:)))
>> Egy trabant meg egy ferrari kozott eleg nagy a kulonbseg.
>> Mint ahogy egy 90 eves mammer 100 dioptrias szemuvegben meg
>> Schumacher kozott is.
>>
>> Szabalyok ezt nem veszik figyelembe...
>>
> 
> Dehogynem, a Hungaroringen meg a kozutakon masok a szabalyok.
> Schumacher meg a ferrarisok menjenek oda, ha szaguldhatnekjuk van !
> 
> Azoknak, akik gyorshajtas miatt meghalnak, nem a vetlen aldozatokra
> gondolok, a zome azt hitte, hogy o sokkal jobban vezet mint, az atlag.
> 
> Gabor
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
> 



More information about the Elektro mailing list