[elektro] lezerblokkolo

Fuzesi Arnold arnold.fuzesi.lista at gmail.com
Mon Sep 7 14:01:10 CEST 2009



On 2009. 09. 07. 13:30, Hofferek Attila wrote:
> Fuzesi Arnold írta:
>> On 2009. 09. 05. 23:36, Benedek István wrote:
>>>> Nem fényszóró kell hozzá ....
>>>> LED. Csak az adott pillanatban elsütni és irányítani kellene valahogy
>>> Hú mennyi furfangos ötlet volt már, csak a legegyszerubbre nem akar gondolni 
>>> senki? A sebességhatárok betartására! Mert ez a legbiztonságosabb és semmibe 
>>> se kerül sot, még spórolni is lehet vele. Persze az tény, hogy semmi izgalom 
>>> és kockázat nem lesz benne.:)))
>> Egy trabant meg egy ferrari kozott eleg nagy a kulonbseg.
>> Mint ahogy egy 90 eves mammer 100 dioptrias szemuvegben meg Schumacher kozott is.
>>
>> Szabalyok ezt nem veszik figyelembe...
> 
> Meg a radar sem, meg a szabalysertesi eloado sem. Meg a penztarcad sem, 
> meg a fonokod sem, akinel fizetesemelest kersz, a gyorshajtasokra 
> hivatkozva. Ilyen vilagban elunk. Nem lehet autotipusonkent kulon 
> szabalokat hozni, kaosz lenne.


Igy van káosz :)

> Legyen eleg azt az egyet betartani, aztan 
> csokolom. 

Olyat amit vmi kretén hozott aki vkinek a fia/haverja és azért van ott, nem mert 
ert is hozza. Nekem ez nem pálya.


> Az audi meg a bmw tulajdonosok szoktak leginkabb azt gondolni, 
> hogy nem vonatkozik az un. KRESZ rajuk, aztan veletlen megolnek egy 

Elég jó autók... egy Quattro Audi aktiv felfuggesztéssel nem egy mutyuki 
dragonr+... pléh lemezbo"l ami csavarodik az utegyenetlenségen (futomubeallitas 
csak mutatoba van magyarul), idejétmúlt felfuggesztéssel, szar 
lengéscsillapítókkal, virsli gumikkal. (ami általában nem is premium hanem vmi 
retek)

Fele akkora távon ál meg, és 3x akkora  a kanyarsebessége.
Miro"l beszélünk?!

> ottagu csaladot, mert nem csak az auto fekbetetjen mult, hanem a 
> vezeton, az uton, a gumin, az olajon, amibe belement 2 km-rel hatrebb, a 
> szogon, ami eddig csak a barazdak kozt volt, most belement a gumiba, stb.

Ehhez nem kell száguldozni...ehhez pont elég egyenes vonalu egyenletes mozgast 
vegezni 5-tel.

Viszont aki igy vezet annak jellemzoen semmi rutinja. (Hogy is lenne?! )
Innentol kezdve necces helyzetben semmit nem fog csinalni, csak kapaszkodni a 
kormanyba.

Nem egy egyszeru dolog ez..... sebesség pont annyira egy kicsi faktor mint a 
gumi ember felfuggesztes hajtas torzios merevseg fronthatas stb stb stb stb.

Csak nez merheto a legegyszerubben :)

A.



More information about the Elektro mailing list