[elektro] olomakku nemertem - megint
hermesz zoltan
hezoli at gmail.com
Mon Oct 12 22:32:12 CEST 2009
Én ugyanígy jártam a xsara gyári akkujával.
Reggel pöccre indult.
Megálltam telefonálni autó leállítva, tompított fennmaradt kb 1
percre, utána már nem tekerte az önindítót.
Annyi erő még maradt benne hogy be tudtuk tolni, akkor beindult.
Hazáig annyit töltődött hogy másnap reggel megint pöccre indult.
Mindezt nyáron alkotta.
Az autóvillanyos haver adott egyilyen kockát amit az előző levelemben
ajánlottam.
Utána még egy évig használtam az aksit. A következő nyáron adta meg magát.
Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com> írta (2009. október 12. 21:57):
> Benedek István írta:
>>> probaltak , feszultseg megvan , latszolag jo , inditoaram boseges
>>> (3.8-as motort indit) de a kapacitasa annyira zero hogy ot perc
>>> belteri vilagitas is inditasi keptelenseget okoz .
>>>
>>
>> Ezt nehéz elképzelni, hacsak nem valami bazi nagy teljesítményu belso
>> villanyod van!:) Szóval az az akku, amelyik több száz Ampert képes leadni,
>> de utána egy pár Wattos izzó, néhány perc alatt padlóra küldi, az mesébe
>> illik.
>> Inkább valami sunyi kontakthibára gyanakszom.
>>
>
> teszteltuk , nem kh . a masodik akku ami igy mulik el a verdaban . az
> elso egy nyolceves interstate volt - az is ugyanigy hunyt el - inditott
> , jo volt , de ha tiz percet beszelgettem a kocsiban
> belsotervilagitasnal , nem indult be tobbe . fordult parat , de mar csak
> epp hogy .
> ez a dog most ugy mult el hogy menet kozben leallitottam , ment husz
> masodpercet a tompitott , utana nem fordult at tobbe . bikara azonnal
> indult es azzal hogy kikapcsoltam a belsotervilagitast es leallitaskor
> blokkoltam az automata vilagitast , tokeletesen hasznalhato volt meg
> tobb mint husz inditasra .
> hideg , meleg nem zavarja .
>
> bye
> dexter
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
--
H.Z.
More information about the Elektro
mailing list