[elektro] olomakku nemertem - megint

Charles Hoss charles.hoss at gmail.com
Mon Oct 12 21:01:36 CEST 2009


volt regebben egy thread olomakkukrol es akkor arra jutottunk hogy 
tobbfele modon tud meghalni :
cellazarlat , belso ellenallas novekedes , kapacitasvesztes - es ezek 
nagyjabol fuggetlenek egymastol .
egeszen jol el is voltam ezzel a verzioval mostanaig .
visszakaptam egy automat szervizbol halott akkuval , tolteni probaltak , 
feszultseg megvan , latszolag jo , inditoaram boseges (3.8-as motort indit)
de a kapacitasa annyira zero hogy ot perc belteri vilagitas is inditasi 
keptelenseget okoz .
tobbszor toltottuk , tobbszaz km-t hajtottuk folymatosan stb - de 
tenyleg halottnak tunt . kb harom motorforditast tudott - ha beindult 
akkor jo , ha nem , nem .

vettem egy uj akkut , bedobtam a helyere , a hiba megszunt - hosszu 
acsorgas utan is indul , tehat az auto is jonak tunik .
a rossz akkut kidobas elott annyira akartam hasznalni hogy az egyik 
automat beinditsam es ezert feltettem toltore - es ottfelejtettem harom 
napig .
aztan betettem az akkut az autoba es ment a vilagitas , riaszto , ahogy 
szokott . de jott par dolog es nem ultem be , nem mentem vele negy-ot 
napig . ezalatt mar reg meghalt volna korabban (nem energiatakarekos a 
riaszto) , de most poccre indul es ugy tunik mintha az akku tokeletes 
lenne .

letezik hogy a gyagyi toltolto valahogy eletre pofozta ?
direkt vilagitassal jartam vele varosban , rovid tavokat , azzal 
inditottam (4.0-as motor) de indit , forgat , hibatlannak tunik .
nem igazan ertem .

bye
dexter



More information about the Elektro mailing list