[elektro] villanyautó

i.muranyi at t-online.hu i.muranyi at t-online.hu
Mon May 25 11:51:12 CEST 2009


Amennyiben cserélhető lenne a speciális akku, nem kellene
csak néhányszor tölteni (sos) házilag, egyébként cseretelepeken
kapnád az újat, teli töltve. A cseretelepek majd megoldják a
spéci
gyorstöltést, mari néninek köze nem lenne hozzá.

Ekkor megérné az akku gyártónak is, mert az energia és az ára 
tárgyiasulhat az akkupakkban.

Üdv.M.


"Milleschich János" <milejani at invitel.hu> írta:

> Szia Vajk!
> 
> ----- Original Message ----- 
> From: "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, May 21, 2009 10:41 AM
> Subject: Re: [elektro] villanyautó
> 
> 
> > szerintem jelenleg ez az egyetlen problema. marmint az
akuk ara es 
> > elettartama. meg foleg az, hogy az autogyarak nem
ertenek az 
> > akkugyartashoz, az akkugyaraknak nem nincs szuksege az
elektromos autokra.
> >
> > az emberek nincsenek hozzaszokva hogy a jarmu ertekenek
jelentos resze 
> > fogyo alkatresz. az aram+akku kilometerkoltseg meg
mindig jo, de ki 
> > szeretne olyan autot, amibe ketevente kell tankolni egy
millaert.
> >
> > az akkugyartos reszhez: jelenleg a high tech akkukat
vagy speci tudomanyos 
> > meg hasonlo celokra gyartjak kezzel, vagy mobil
elektronikai eszkozokbe 
> > darabszamra nagy tomegben, de tonnara nem igazan. ezeket
durva 
> > haszonkulccsal lehet eladni. egyreszt mert a vegtermek
koltsegenek kicsi 
> > reszet teszik ki, masreszt mert egyszeruen kis erteku
cuccokrol van szo.
> >
> > ezeknek a cegeknek nem erdeke tonnaban tobbszorosere
emelni a 
> > termelesuket, mikozben a haszonkulcsuk csokken. a netto
nyereseguk alig 
> > none, mikozben kenyelmes technologiai cegbol
anyagmozgaskozpontu nagy 
> > gyarra valtoznanak.
> >
> > vajk
> 
> 
> Ez a magyarázat nagyon logikusnak tűnik, különösen a vége.
> Tetszik!
> 
> Üdv  János.
> 
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]



More information about the Elektro mailing list