[elektro] villanyautó
i.muranyi at t-online.hu
i.muranyi at t-online.hu
Mon May 25 11:51:12 CEST 2009
Amennyiben cserélhető lenne a speciális akku, nem kellene
csak néhányszor tölteni (sos) házilag, egyébként cseretelepeken
kapnád az újat, teli töltve. A cseretelepek majd megoldják a
spéci
gyorstöltést, mari néninek köze nem lenne hozzá.
Ekkor megérné az akku gyártónak is, mert az energia és az ára
tárgyiasulhat az akkupakkban.
Üdv.M.
"Milleschich János" <milejani at invitel.hu> írta:
> Szia Vajk!
>
> ----- Original Message -----
> From: "vajk fekete" <halaloszto at yahoo.co.uk>
> To: <elektro at tesla.hu>
> Sent: Thursday, May 21, 2009 10:41 AM
> Subject: Re: [elektro] villanyautó
>
>
> > szerintem jelenleg ez az egyetlen problema. marmint az
akuk ara es
> > elettartama. meg foleg az, hogy az autogyarak nem
ertenek az
> > akkugyartashoz, az akkugyaraknak nem nincs szuksege az
elektromos autokra.
> >
> > az emberek nincsenek hozzaszokva hogy a jarmu ertekenek
jelentos resze
> > fogyo alkatresz. az aram+akku kilometerkoltseg meg
mindig jo, de ki
> > szeretne olyan autot, amibe ketevente kell tankolni egy
millaert.
> >
> > az akkugyartos reszhez: jelenleg a high tech akkukat
vagy speci tudomanyos
> > meg hasonlo celokra gyartjak kezzel, vagy mobil
elektronikai eszkozokbe
> > darabszamra nagy tomegben, de tonnara nem igazan. ezeket
durva
> > haszonkulccsal lehet eladni. egyreszt mert a vegtermek
koltsegenek kicsi
> > reszet teszik ki, masreszt mert egyszeruen kis erteku
cuccokrol van szo.
> >
> > ezeknek a cegeknek nem erdeke tonnaban tobbszorosere
emelni a
> > termelesuket, mikozben a haszonkulcsuk csokken. a netto
nyereseguk alig
> > none, mikozben kenyelmes technologiai cegbol
anyagmozgaskozpontu nagy
> > gyarra valtoznanak.
> >
> > vajk
>
>
> Ez a magyarázat nagyon logikusnak tűnik, különösen a vége.
> Tetszik!
>
> Üdv János.
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
More information about the Elektro
mailing list