[elektro] villanyautó

AwoL awol at tvn.hu
Tue May 19 10:29:34 CEST 2009


Hello Dávid,

Találat, az van amire gondolsz. Igen, én is azokat akarnám mellőzni.
Illetve a műszerfal karikák maradnak, és mögé menne a másik, ami csak
a feladat képi részét adná, a másik pedig az egyéb dolog lenne.

Hát pesten, gonoltam már más bádogbugyira is ami alkalmas lenne, bár
maradok a sajátnál, a töltéssel van bajom csak, panel második
emeletére nem tudom felvinni, naponta ledobni a hosszabítót meg bonyi :)
Vagy egy garázsbérlet, de akkor adtam a kakinak egy pofontot merthogy
a bérleti díj az üza költségét emészti fel, amit megspórolok...


Tuesday, May 19, 2009, 10:12:33 AM, ezt írtad:

TD> Szia AwoL!

>> Én már rég gondolkodom hogy átalakítom az autómat, tetszik az ilyen
>> gépek gyorsulása, és feladatnak tartanám a pininfarina műszerfalba
>> belefaragni a TFT úgy hogy ne veszítsen a design az értékéből :)
>>   
TD> Ez nem lehet komoly problema. Ha azod van, amire gondolok, akkor a
TD> gombokat kozeprol ki lehet hajitani, meg a radiot is, es befer egy 14-es
TD> monitor, allitva. Arra touch, es kiralysag van. :)

TD> Amugy az utodban eleg jol megoldottak (bar az mar Centro Stile).

>> Félre a viccel, szerintem megérné az átalakítás. Kihívás lenne
>> vezéreln mindent, úgy hogy az eladható legyen ne pedig
>> garázsfejlesztés. Feladat lenne elosztani a súlyt és minnél többet
>> kihozni egy töltésből.
>> A gond az hogy vákumos a fékem, ja és a kormányszervó is probléma.
>> Ezek miatt az engedély is, mert egyébként a villanymotor símán
>> engedélyezhető bármilyen kasztniba(kicsipolák símán engedélyeztethető,
>> és vicces lenne hogy alázna mindenkit az úton :D ).
>>   

TD> Ha pesten mozogsz, nem akarsz kispolszkit. Szerdaig en is akartam, de
TD> mar sajnos elmult. Addig elt bennem egy olyan elkepzeles is, hogy kicsi,
TD> konnyu, es igy mar akar gyenge auto kellene, de inkabb legyen az auto
TD> nagy, nehez es eros...




Üdv



More information about the Elektro mailing list