[elektro] villanyautó
Xorn
toth.endre at gmail.com
Tue May 19 09:27:14 CEST 2009
Haladunk. Mar csak a negyedere kell leszoritani az arat, es majdnem jo lesz.
Best regards,
Andy
2009/5/19 AwoL <awol at tvn.hu>:
> Hello Xorn,
>
> 19.500.000 nem megengedhető, te ez egy 7-es bömbi ára alsó
> hangon, mi nem megengedhető ebben, nézd csak meg hány rohangál
> az úton a szegény válságos országunkban ilyen autó...
> Szerintem tévedésben élünk...
>
>
> Tuesday, May 19, 2009, 9:17:53 AM, ezt írtad:
>
> X> 220-230 merfoldet mondanak szabvanyos tesztciklusban. Azert arra
> X> kivancsi lennek eloben, meg foleg arra, hogy 3 evvel es 500
> X> feltoltessel kesobb mennyit tud meg belole.
>
> X> Csakhogy egyelore annyiba kerul, amit meg a "zold" celebek kozul se
> X> mind engedhet meg maganak. Anno neztem az Air Cart is, de abbol se
> X> lett semmi egyelore. Lenne annak is ertelme a varosi szaladgalosban.
>
> X> Best regards,
> X> Andy
>
> X> 2009/5/19 AwoL <awol at tvn.hu>:
>>> Hello Xorn,
>>>
>>> Olvass csak utána kicsit hiányosak az infóid. 200km-et megy az nem
>>> 40-50-et és kedv szerint...
>>>
>>> 3 óra 20 perc alatt tölthető az autó, ez nem egy tankolás ideje
>>> de mennyivel környezetkímélőbb mint az, ha most belemegyünk, csak
>>> a városokban ha kicserélnék az összes kopasz X akármilyét vagy Q
>>> akármilyét elektromosra, meg az összes háziasszony autóját ilyenre
>>> ami tölthető, merthogy sokan csak napi 50km-et mennek például
>>> budapesten, akkor valószínű nem döglenénk meg tüdőrákban, vagy a
>>> gyerekek nem szívnának már a megszületésük után ólmot. Ne a saját
>>> nagyravágyó érdeked nézd, hanem azt hogy ha van utódlás akkor nem
>>> őld meg Őket mikor még meg se születtek.
>>> Minden szempont szerint takarékosabb, csak még a hatékonysága ami
>>> az időben és a súlyban mutatkozik meg inkább mint hátrány nem
>>> megfelelő. De városi rohangálásra pont jó, és ami fontos
>>> környezetkímélőbb mint a szutyok benzines, vagy a még szörnyűbb
>>> diesel.
>>>
>>>
>>> Tuesday, May 19, 2009, 8:42:16 AM, ezt írtad:
>>>
>>> X> Arra az amerikai sportkocsira gondolsz, ami villannyal es ketszazzal
>>> X> megy? Majdnem egesz 40-50 km-t is akar, ha jo napja van, tipikus
>>> X> sportauto-teljesitmeny, ugyebar.
>>>
>>> X> Az energiat tarolni kell, nincs mese. Es ma az akarmilyen Li-polimer
>>> X> akksi energiasurusege sem tudja azt, mint egy tank benzin, ez van.
>>> X> Amig ez nem valtozik gyokeresen, ertsd, legalabb egy nagysagrendet,
>>> X> addig max. a hibrideknek van eselyuk es jovojuk. A masik lehetseges ut
>>> X> az uzemanyagcella, de en azert nem ulnek nyugodtan egy 100 l-es
>>> X> tartaly folyekony hidrogen tetejen az autopalyan.
>>>
>>> X> Villanyos motorokat probalnak emberek csinalni, de nem olcso, es foleg
>>> X> nem nagyon jo a hatotavolsaga, "feltankolni" meg szinten nem megy tul
>>> X> gyorsan. Erre megoldas lehetne a cserelheto telepes "villanykut",
>>> X> kivesz a regit, berak a frissen toltottet, megy tovabb. De ezt a
>>> X> halozatot kiepiteni... Az meg soka lesz.
>>>
>>> X> Best regards,
>>> X> Andy
>>>
>>> X> 2009/5/19 AwoL <awol at tvn.hu>:
>>>>> Hello Zoltan,
>>>>>
>>>>> Azért ne feledd hogy bármelyik benzines hatékonysága 15% ennek
>>>>> meg 80% tehát nem egy kategória...
>>>>> Én már rég gondolkodom hogy átalakítom az autómat, tetszik az ilyen
>>>>> gépek gyorsulása, és feladatnak tartanám a pininfarina műszerfalba
>>>>> belefaragni a TFT úgy hogy ne veszítsen a design az értékéből :)
>>>>> Félre a viccel, szerintem megérné az átalakítás. Kihívás lenne
>>>>> vezéreln mindent, úgy hogy az eladható legyen ne pedig
>>>>> garázsfejlesztés. Feladat lenne elosztani a súlyt és minnél többet
>>>>> kihozni egy töltésből.
>>>>> A gond az hogy vákumos a fékem, ja és a kormányszervó is probléma.
>>>>> Ezek miatt az engedély is, mert egyébként a villanymotor símán
>>>>> engedélyezhető bármilyen kasztniba(kicsipolák símán engedélyeztethető,
>>>>> és vicces lenne hogy alázna mindenkit az úton :D ).
>>>>> Csak a vákumos fékrásegítő rendszer a gáz, azt nem szeretik.
>>>>> A motorokból meg sok fajta van, csak pénz kérdése.
>>>>> Van egy vicces autó, a TESLA :) ehh micsoda párhuzam.
>>>>> Na az szép és gyors és baromi drága.
>>>>>
>>>>> Üdv: Zsolt
>>>>>
>>>>> BZ> de ezt egy 6kW-os benzinessel is el lehetne talán érni. ?
>>>>> BZ> Gondolom egy 6kW-os benzin csak nem okád 140g/km co-t ?
>>>>>
>>>>> BZ> Üdv. Zoli
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> BZ> ----- Original Message -----
>>>>> BZ> From: "Nagy László" <biglacko at startolj.hu>
>>>>> BZ> To: "elektro" <elektro at tesla.hu>
>>>>> BZ> Sent: Monday, May 18, 2009 5:45 PM
>>>>> BZ> Subject: [elektro] villanyautó
>>>>>
>>>>>
>>>>>>> Üdv mindenkinek
>>>>>>>
>>>>>>> Nem akarok reklámozni csak tudatni, hogy már ilyen is van.
>>>>>>> Asszem ez még elég borsos ár
>>>>>>>
>>>>>>> http://www.villanyverda.hu/home.html
>>>>>>>
>>>>>>> --
>>>>>>>
>>>>>>> Tisztelettel:
>>>>>>> Nagy László (biglackó)
>>>>>>> Nagykozár (Pécs+1km)
>>>>>>> 70/269-3460
>>>>>>> www.startolj.hu/elektronika
>>>>>>> Napi egy-két feles és az agyad nem lesz meszes ;)
>>>>>>>
>>>>>>> -----------------------------------------
>>>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>> BZ> -----------------------------------------
>>>>> BZ> elektro[-flame|-etc]
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>> Üdv
>>>>>
>>>>> -----------------------------------------
>>>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>> X> -----------------------------------------
>>> X> elektro[-flame|-etc]
>>>
>>>
>>>
>>> Üdv
>>>
>>> -----------------------------------------
>>> elektro[-flame|-etc]
>>>
>
> X> -----------------------------------------
> X> elektro[-flame|-etc]
>
>
>
> Üdv
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
More information about the Elektro
mailing list