[elektro] smart radio kod

Arpad kando777 at googlemail.com
Fri May 8 15:11:48 CEST 2009


Ne nekem panaszkodj, hanem az autogyaraknak. Nem en talatam ki, hogy pl az
5-os sorozatu bomsokben a fejegyseg nelkul meghal az auto, nem csak nem
indithato el, de meg ossze-vissza is mukodik a tobbi cucc rajta, de ugyanez
van a Citroennel is, meg a merciknel is.
A ,,radio'' azert fejegyseg, mert szerves resze az auto szamitogepes
halozatanak. Hogy ez jo vagy sem, nem tudom, nem en talaltam ki, de biztos,
hogy sok olyan dolog van emiatt, ami feleslegesen bonyolitja a rendszert,
dragitja is es noveli a hibalehetoseget.
Arrol meg vegkepp nem en tehetek, hogy egy akksi csere szakszervizben
mennyi. Ez van, egy akku kibir 2-4 evet, vagy kevesebbet, aztan ha van ra
gari, akkor olcson meguszhato, ha nem mar, akkor szivas.
Kell reklamalni a Daimler-Crysler groupnal.
Bar amig a banki meg egyeb vallalt vezetok megveszik a celkeresztes Benz
autokat es nekik ugy megfelel, nem mi leszunk azok a fecskek, akik nyarat
csinalnak (rosszkedvunk telen..)

enjox ;-)


Arpi


2009/5/8 Charles Hoss <charles.hoss at gmail.com>

> Egy auto ami osszezavarodik az akkucseretol , ami nem birja ezt?
> Hanyan gyartunk olyan elektronikat ami nem indul el magatol tapra? Ami csak
> markaszervizben kapcsolhato be?
> Ha volt penze smartra , akkor van penze egy tizezer ft-os akku harmincezer
> ft-os cserejere is ? Hiszen nem csak az akku , de mar a kodos radio f ezek
> szerint injektor beallitas stb .
> Ideje egy globalis csodnek a neme t autogyaraknal.
> Az opelben sem lehet akkut cserelni?
>
> -----Original Message-----
> From: Arpad <kando777 at googlemail.com>
> Sent: Friday, May 08, 2009 14:40
> To: elektro at tesla.hu
> Subject: Re: [elektro] smart radio kod
>
> Talán egy ilyen autónál nem csereberélgetünk akksit házil, mikor tudvalevő,
> hogy az autó elektronikája baromira össze tud zavarodni ettől.. Tudtommal
> bikázni sem lehet ezeket az autókat ,,csak úgy'', akkut cserélni sem lehet,
> ahogy egy fejegységet sem lehet kivenni, mert akár a Can akár más
> buszkommunikáció sérül.
> Mellesleg ha van Smart-ja, talán van pénze is a márkaszervízre, az meg
> megint másik dolog, hogy ezt be tudja-e adni garanciális gondnak vagy
> tudjuk
> pontosan, hogy emiatt egy halom pénzt _kell_ otthagyni?
>
> Árpi
>
>
> 2009. május 8. 14:33 Charles Hoss írta, <charles.hoss at gmail.com>:
>
> > Németh Janos írta:
> > > Csak a márkaszerviz igénybevétele legális. Ha oda nem akar menni, akkor
> > > felmerül a gyanú, hogy esetleg lopott a rádió.
> > >
> > felmerul az is hogy nincs kedve egy markaszervizessel tobb ezer ft-ert
> > beszelgetni .
> > raadasul nem szereti ha eltorik a muszerfal patentokat es utana meg
> > nekik all feljebb .
> >
> > bye
> > dexter
> >
> >
> > -----------------------------------------
> >          elektro[-flame|-etc]
> -----------------------------------------
>           elektro[-flame|-etc]
>
> -----------------------------------------
>          elektro[-flame|-etc]
>


More information about the Elektro mailing list