[elektro] OFF: rendsz?m a mopedaut?knak
Charles Hoss
charles.hoss at gmail.com
Fri Mar 13 20:08:43 CET 2009
Varga Zoltán írta:
> Ezek a dízelek (Aixam) megleheto"sen túlméretezett darabok, nem
> véletlenül. Gondold el, 400 ccm, 4 kw. Mondjuk, egy BX-nél (szívó dízel)
> 1700 ccm, 44 kW. Ez több mint 2,5-szörös teljesítmény ua. ccm-re. Nem
> hiszem, hogy ilyen használat mellett olyan sokat számítana a hideg üzem.
>
> Z.
>
kb . megbizhato , massziv egyfordulatu vacak pumpamotorok - amik csak a
variatoros valto miatt tudnak jok lenni - de az elettartamuk nem rossz .
van direkt injektoros , de nincs turbos koztuk . igy a stop&go nem art
nekik nagyon
bye
dexter
> Paulin Jozsef írta:
>
>> Hali!
>>
>>
>>> es mi van a kis dizelekkel ?
>>> vagy nem kotelezo autozni ha a 400-450 ccm -es dizelek lennenek jok a
>>> bejarasra a sokkal hosszabb elettartamukkal es kedvezo fogyasztasukkal ?
>>>
>> hmmm... azert a dizel, ugy tudom, kenyesebb a hidegen nyuzasra, ezek az
>> autok meg pont kis hatusugarban hasznalatosak... igy a hosszabb
>> elettartamban en nem hiszek. Egyszoval nem ezek vogjak leverni az otszaz
>> megametert felujitas nelkul megtett mozgo olajkalyhak mitoszat (egyes
>> Citroen BX-ek, dizel Golfok es mas darabok emleke... igaz, ezeket hosszu
>> utakon hasznaltak...)
>>
>>
>>> a rendszam jo otlet , hiszen a tele a tevehirado a mopedautok altal
>>> okozott tomegbalesetekkel ,
>>>
>> Mondjuk az azonositas tenyleg nem art...
>>
>>
>>> Lehet h van itt a list?n valami bes?g?, aki l?tva a lelkesed?st, gyorsan
>>>
>> jelent?st tett, ?s meg is hozt?k a d?nt?seket megfelel? >helyen az "?ldatlam
>> ?llapotok megnyugtat? rendez?s?re"? :(
>>
>> Ez mar igen regi gumicsont, es sokan szova tettek a mogottes jogi
>> nonszenszet...
>>
>> Udv:
>> Joco
>>
>>
>> -----------------------------------------
>> elektro[-flame|-etc]
>>
>>
>
> -----------------------------------------
> elektro[-flame|-etc]
>
>
More information about the Elektro
mailing list